Gracz, który ma już okazję testować ten tytuł narzeka na to, że wczytywanie potrafi trwać całą wieczność.
Gracz, który ma już okazję testować ten tytuł narzeka na to, że wczytywanie potrafi trwać całą wieczność.
ReCore loading time after death pic.twitter.com/vNqbsDRg6z
— Press Start Kofi (@PressStartKofi) 10 września 2016
Entering Dungeon load time pic.twitter.com/CF1uDpZMiB
— Press Start Kofi (@PressStartKofi) 10 września 2016
Exiting Crawler load time pic.twitter.com/bAmNVqoX55
— Press Start Kofi (@PressStartKofi) 10 września 2016
New area load time pic.twitter.com/GIHmKC9jCV
— Press Start Kofi (@PressStartKofi) 10 września 2016
Once again DEATH load time. pic.twitter.com/bl47opDPUp
— Press Start Kofi (@PressStartKofi) 10 września 2016
Ewidentnie największy problem ReCore ma z załadowaniem gry po śmierci bohatera - loading został uwieczniony powyżej dwukrotnie i każdorazowo trwa powyżej dwóch minut. Reszta ekranów ładowania potrafi być krótsza nawet o połowę, ale to nadal minimum 50-55 sekund, częściej zresztą loadingi oscylują w okolcach ponad jednej minuty. To nie wydaje się długo, ale każdy gracz, który choć raz spotkał się z tak wczytującą się produkcja doskonale wie, jak bardzo bywa to upierdliwe i jak mocno potrafi psuć przyjemność z zabawy.
Oczywiście jest opcja, że problem dotyczy aktualnej wersji ReCore, a wszystko naprawi łatka, która ukaże się pierwszego dnia, jednak póki co możemy jedynie gdybać czy faktycznie tak będzie. Najgorsze jednak, że aktualne problemy z tytułem nie kończą się na długim czasie wczytywania. Inne filmy z Twitterowego kanału wspomnianego autora ukazują także spadki animacji oraz atrakcje w postaci wpadania pod tekstury.