Dwa lata zajęło Davidowi Cage'owi napisanie scenariusza do Detroit: Become Human. Nigdy w życiu nie pracował on nad czymś równie skomplikowanym.
Dwa lata zajęło Davidowi Cage'owi napisanie scenariusza do Detroit: Become Human. Nigdy w życiu nie pracował on nad czymś równie skomplikowanym.
Nie ma się zatem co dziwić, że wciąż nie jest znana data premiery Detroit: Become Human. Wiadomo jedynie, że produkcja Quantic Dream nie zjawi się na PlayStation 4 w tym roku. Przypomnijmy, że wcześniejszymi dziełami studia i Davida Cage'a były Fahrenheit, Heavy Rain czy Beyond: Dwie Dusze. Jeśli mieliście z nimi styczność, możecie sobie wyobrazić o jakiej skali skomplikowania opowiada Cage.
Detroit: Become Human nie będzie miało zbyt długiej kampanii, ale wygląda na to, że z powodzeniem będzie można ją przechodzić wielokrotnie. Przedsmak tego, co czeka nas w grze, zaprezentowano na E3 2016.