Two Worlds II: Call of the Tenebrae powinno wystarczyć na ponad 10 godzin zabawy.
Two Worlds II: Call of the Tenebrae powinno wystarczyć na ponad 10 godzin zabawy.
Niedawno pisaliśmy o nadchodzącym dodatku do Two Worlds II - Call of the Tenebrae. Dziś Reality Pump Studios i wydawca TopWare Interactive ogłosili datę premiery na PC, Mac i Linux: będzie to 25 maja 2017.
Two Worlds II: Call of the Tenebrae pozwoli nam powrócić do Antaloor. Szokujące morderstwo DarPhy było początkiem serii zdarzeń, w wyniku których odkryto nową, potężną magię i odrażające, pradawne zło. Nowy wróg uknuł niecne plany, a do ich zrealizowania potrzebuje zaledwie kilku dni... Stawka nigdy nie była tak wysoka. Na naszej drodze staną zarówno starzy, jak i nowi przeciwnicy, ale możemy liczyć na pomoc przyjaciół w pokonaniu trudności i odkryciu prawdy, która dogłębnie wstrząśnie Antaloorem.
Call of the Tenebrae wprowadzi nowych przeciwników i bossów, nowe zbroje, broń, ulepszenia i eliksiry, lokacje (nawiedzony cmentarz, krypty, bagna, mroczny las) oraz nową rasę zwaną The Chosen (połączenie ludzi i szczurów). Całość ma działać na silniku, który doczekał się znacznych aktualizacji.
- Kiedy zaczynaliśmy prace nad Two Worlds II: Call of the Tenebrae na początku roku 2016, nie wiedzieliśmy, że nasz zespół z takim entuzjazmem wróci do Antaloor - mówi Alexandra Constandache, CEO TopWare Interactive. - Prace zajęły nam dłużej niż się spodziewaliśmy, ale udało się nam stworzyć przygodę wystarczającą na ponad 10 godzin, czyli jest to niemal pełnoprawny tytuł! Ze względu na wielkość Call of the Tenebrae, zdecydowaliśmy się na wydanie naszych produkcji jako dodatków do Two Worlds II, oraz wersji samodzielnych, dla nowych i starych fanów.
W dalszych planach jest wydanie DLC Shattered Embrace, premiery możemy spodziewać się w czwartym kwartale 2017.