Spencer zapewnił, że chciałby w przyszłości jeszcze współpracować z Kamiyą.
Spencer zapewnił, że chciałby w przyszłości jeszcze współpracować z Kamiyą.
Podczas udzielania wywiadu dla serwisu GameWatch Spencer powiedział, że, podobnie jak PlatinumGames, jest rozczarowany sytuacją. Na pytanie o przyczyny anulowania projektu odpowiedział, że jego zdaniem Scalebound został zapowiedziany zbyt wcześnie, co wprowadziło dodatkową presję do szybkiego stworzenia produkcji.
Spencer uważa, że wpłynęło na rozwój gry. W rezultacie stworzyło to sytuację, w której obie firmy miały wątpliwości, czy tworzą produkt, który może oferować to, czego oczekują fani. Dlatego ostatecznie podjęto decyzję o jego anulowaniu. Spencer wyraził jednak nadzieję, że w przyszłości będzie miał jeszcze okazję, aby współpracować z Kamiyą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!