Szef PUBG Corp. chce, aby tuż obok udostępnienia gry na wszystkich platformach sprzętowych marką zajęła się m.in. branża filmowa.
Szef PUBG Corp. chce, aby tuż obok udostępnienia gry na wszystkich platformach sprzętowych marką zajęła się m.in. branża filmowa.
W wywiadzie dla serwisu Inven Global szef studia PUBG Corp. - Chang Han Kim – ujawnił, że kolejnym etapem na drodze rozwoju gry PlayerUnknown's Battlegrounds jest udostępnienie jej na wszystkich najważniejszych platformach sprzętowych. Przypomnijmy, że w grudniu tytuł opuścił usługę Steam Early Access na komputerach osobistych i jednocześnie zadebiutował w Game Preview na Xboksie One, więc pozostało już tylko wydanie gry na PlayStation 4. Szef PUBG Corp. zaznaczył przy tym, że deweloperzy cały czas uczą się tworzenia konsolowych wersji gier, a wysokie wymagania Sony względem wydawanych gier i brak Wczesnego Dostępu sprawiają, że twórców czeka jeszcze sporo pracy, zanim tytuł ukaże się na konsolach japońskiego giganta.
To jednak nie wszystko, bo włodarze odpowiedzialnego za PUBG studia nie zamierzają poprzestać na samej grze. Chang Han Kim przyznał, że chciałby, aby PlayerUnknown's Battlegrounds stało się uniwersalną marką opartą na grze, która pojawi się w filmach, serialach, kreskówkach, a także dołączy do głównych graczy na scenie e-sportowej. Dodatkowo studio podjęło już stosowne kroki w tej sprawie i nawiązało już pierwsze kontakty z branżą filmową Hollywood czy przedstawicielami Netfliksa.
Cóż, wygląda na to, że największa niespodzianka minionego roku nie ma zamiaru odsuwać się w cień. Pozostaje pytanie – jeśli nie gra, to co? W jakiej formie PUBG mogłoby przyjąć się najlepiej?