Ekipa Crystal Dynamics tylko w styczniu powiększyła się o 15 nowych członków, którzy zajmą się projektem The Avengers.
Ekipa Crystal Dynamics tylko w styczniu powiększyła się o 15 nowych członków, którzy zajmą się projektem The Avengers.
Crystal Dynamics ogłosiło, że w styczniu 2018 ekipa powiększyła się o 15 nowych, utalentowanych osób. Wśród nich znalazł się Shaun Escayg z Naughty Dog, który zajmie się projektem The Avengers jako dyrektor kreatywny, jak również dyrektor produkcji, Stephen Barry, który wcześniej pracował dla EA/Visceral Games, m.in. nad Dead Space.
- Z radością dołączam do Crystal jako dyrektor kreatywny, cieszę się, mogąc współpracować z zespołem, który ma taką samą pasję, jak ja - opowiadanie wspaniałych historii z wyrazistym bohaterami - podkreślił Shaun Escayg.
- Crystal istnieje niemal tak długo, jak długo pracuję w branży gier - powiedział Stephen Barry, mający za sobą już 27 lat doświadczenia. - Liczyłem na to, że natychmiast znajdę wspólny język, poczuję chemię - i otrzymałem dokładnie to, czego chciałem.
Szefostwo Crystal Dynamics również nie szczędzi słów zadowolenia, podkreślając, jak ambitnym przedsięwzięciem jest The Avengers:
- Zamierzamy stworzyć niezwykły, oryginalny tytuł Avengers i zaoferować wspaniałe wrażenia naszym graczom, a to oznacza, że zawsze chcemy dołączać do zespołu wspaniałych twórców, którzy wesprą naszych utalentowanych pracowników - powiedział Scot Amos. - W miarę postępów prac, nasze studio się rozrasta. Poczyniliśmy ogromne postępy z projektem The Avengers i zbliżyliśmy się do realizacji naszego celu - stworzenia czegoś, z czego będą dumni wszyscy fani Marvela i w co będą zagrywać się w nadchodzących latach. Nie możemy się doczekać, by pokazać wam, co to znaczy.
- Niedawno zatrudniliśmy 15 uznanych weteranów branży, zajmujących się produkcją, animacjami, projektowaniem, stroną artystyczną czy inżynierią. Uprzednio pracowali oni nad takimi grami, jak Batman: Arkham Origins, Dead Space, Star Wars: Battlefront i wieloma innymi - dodał Ron Rosenberg. - Ich doświadczenie związane z wysokobudżetowymi projektami wzmocni naszą silną już pozycję i pozwoli zrealizować ambitne założenia, jakie sobie wyznaczyliśmy.
Crystal Dynamics istnieje od 25 lat. W tym czasie studio stworzyło ponad 30 nagradzanych tytułów należących do takich marek, jak Gex, Legacy of Kain i Tomb Raider.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!