Duke Nukem Forever z 2001 roku było ukończone w 90%

Małgorzata Trzyna
2018/03/05 14:57
7
0

Gra miała być dość poważna i raczej mroczna.

Duke Nukem Forever (2011) rozczarował wielu fanów. Była jednak jeszcze jedna wersja, w 2001 roku, działająca na Unreal Engine. Miała być to gra bardziej poważna i mroczna: atmosferę tworzyły gasnące światła, migotanie w oddali, potwory, odległe krzyki, deszcz i błyskawice.

GramTV przedstawia:

Jak zdradził Frederik Schreiber, wiceprezes w 3D Realms, wersja ta była ukończona w 90%. Wystarczała ona na 14-16 godzin zabawy i trochę przypominała RPG, jeśli chodzi o misje. Były tam cele do wykonania, które dało się aktywować jak zadania, a także ekwipunek, w którym mieściły się plakietki identyfikacyjne, karty dostępu itp. W grze można było spotykać NPC-ów, ratować ich, rozwiązywać zagadki i starać się dowiedzieć, co się dzieje. Gra miała składać się z 25 poziomów single-player i 12 poziomów multiplayer, które zostały ukończone w znakomitej większości.

Czy jest jeszcze szansa, że 3D Realms wyda Duke Nukem Forever w wersji z 2001 roku? Pewnym problemem może być licencja, która należy do Gearbox. Choć w kwietniu 2017 Gearbox deklarowało gotowość do użyczenia licencji 3D Realms, od tego czasu nic się nie wydarzyło.

Duke Nukem Forever z 2001 roku było ukończone w 90%

Komentarze
7
Fang
Gramowicz
11/03/2018 22:01

Ech pamiętam jak wyszedł ten trailer. Jakie to robiło za******e wrażenie /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" /> Kto wtedy mógł pomyślał że ta gra stanie się branżowym memem.

Usunięty
Usunięty
06/03/2018 00:40

Te czasy kiedy internet ledwo co zipiał transferem, pytałem się kumpli czy nie ma ktoś tego Duke Nukem za dzieciaka :P i nikt nie miał a myślałem że jak trailer jest na płytce z jednych z czasopism o grach to gra już została wydana a tu taki psikus gra była wiecznie przekładana bo silniki graficzne głównemu zarządzającemu tejże gry się nie podobały i ciągle rozglądał się za nowymi na początku miał być to silnik graficzny z Half-Life, potem twórca jarał się silnikiem graficznym Unreal Engine i na końcu Unreal Engine 3 i potem przejął tę grę Gearbox i stworzyli nie jadalną maszkarę jak Alien: Colonial Marines.

Nawet teraz gdy patrzę na ten trailer wolał bym tę wersje z 2001 roku przytulić niż tę kaszanę co stworzył Gearbox

Gregario
Gramowicz
06/03/2018 00:40

Niech uważają, bo jeszcze niedługo wydzadzą tego DNF :D




Trwa Wczytywanie