Konami startuje z okolicznościową kampanią, by uczcić dotarcie do tego kamienia milowego.
Konami startuje z okolicznościową kampanią, by uczcić dotarcie do tego kamienia milowego.
Od chwili debiutu Pro Evolution Soccer w 1995 roku, liczba sprzedanych kopii konsolowych gier z serii przekroczyła 100 milionów - poinformowało Konami. To wspaniałe osiągnięcie firma postanowiła uczcić specjalną kampanią oraz zwiastunem z gwiazdą FC Barcelony - Philippe Coutinho. Fani z całego świata mają teraz szansę wygrać spotkanie z piłkarzem, biorąc udział w konkursie, którego szczegóły można znaleźć na stronie konami.com. Warunkiem jest także śledzenie konta @officialpes na Twitterze.
Nie mogło również zabraknąć bonusów w PES 2018:
Dziś udostępniono również Data Pack 4.0, wprowadzający kolejne zmiany wizualne, aktualizacje oraz nowe buty i 26 nowych strojów (w tym 17 drużyn narodowych) dla wirtualnych piłkarzy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!