W grze pojawi się wiele ciekawych lokacji, mutantów i dwa paski w interfejsie użytkownika.
W grze pojawi się wiele ciekawych lokacji, mutantów i dwa paski w interfejsie użytkownika.
Podczas konferencji Bethesdy poznaliśmy wiele szczegółów na temat Fallout 76, najnowszej części serii. Okazuje się jednak, że twórcy mają w zanadrzu wiele więcej ciekawych informacji, którymi chętnie dzielą się z graczami. Dowiedzieliśmy się, że w grze pojawią się mikropłatności, ale nie będą wpływały na rozgrywkę. W ramach transakcji będziemy mogli zakupić kosmetyczne dodatki, które nie będą stanowić o przewadze w trakcie gry. Twórcy potwierdzili również, że po premierze możemy liczyć na darmową zawartość dodawaną przez lata od premiery. Będą to duże dodatki, jak i mniejsze DLC.
Fallout 76 będzie miał dwa rodzaje pasków w interfejsie użytkownika. Jeden będzie odpowiadał za jedzenie, a drugi za wodę. Taka opcja może kojarzyć się z trybem Hardcore w New Vegas, w którym gracz musiał wciąż dbać o nakarmienie i nawodnienie swojej postaci w grze.
Twórcy już jakiś czas temu ujawnili, że produkcja zabierze nas do Wirginii Zachodniej i teraz potwierdzają dodatkowo nowe informacje na ten temat. W trakcie gry udamy się do popularnych w tamtych stronach lokacji, takich jak Morgantown, jezioro Summersville, Harpers Ferry i innych miejsc, które będziemy mogli zgłębiać. Pojawią się również znane z tamtych stron fantastyczne stworzenia, takie jak Mothman czy potwór z Flatwoods, ale w dużo bardziej zróżnicowanym wyglądzie. Produkcja przeniesie nas o 25 lat po wojnie nuklearnej, więc twórcy potwierdzają wiele ekstremalnych mutacji, które trafią do gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!