Które materiały z E3 2018 były najchętniej oglądane? Które tytuły doczekały się największej liczby publikacji w mediach branżowych? Są statystyki.
Które materiały z E3 2018 były najchętniej oglądane? Które tytuły doczekały się największej liczby publikacji w mediach branżowych? Są statystyki.
Na Twitterze królowało z kolei The Elder Scrolls VI, mogące poszczycić się 88 tysiącami retweetów. Bethesda w ogóle zdominowała zresztą to medium społecznościowe, gdyż na drugim miejscu uplasował się Fallout 76 z 87 tys. retweetów. Trzecia lokata przynosi przełamanie w postaci The Last of Us: Part II. Cyberpunk 2077 na Twitterze nie zrobił aż takiej furory, ale 39 tys. retweetów pozwoliło mu się uplasować na ósmym miejscu.
Jeśli natomiast o liczbę artykułów poświęconych poszczególnym grom, numerem jeden nie okazała się wcale żadna z nowo zapowiedzianych produkcji, a Fortnite, o którym napisano ponad 2500 razy. Tuż za hitem z gatunku battle royale znalazły się Fallout 76 i Cyberpunk 2077. W porównaniu do ubiegłego roku, liczba publikacji z E3 spadła. Firma Bidaux, która sporządziła omawiane badanie, optymistycznie zapatruje się jednak na przyszłoroczną edycję targów.