Same duże tytuły z gatunku RPG pojawiają się wśród inspiracji Scotta Phillipsa, reżysera Assassin's Creed: Odyssey.
Same duże tytuły z gatunku RPG pojawiają się wśród inspiracji Scotta Phillipsa, reżysera Assassin's Creed: Odyssey.
- Rozmawialiśmy z zespołem odpowiedzialnym za Assassin's Creed: Origins by wiedzieć, co oni robią. Okazało się, że mieliśmy takie same pomysły na przyszłość serii - RPG-owy wybór, chcieliśmy to rozwinąć. Wiedzieliśmy, że w Origins też to będzie, ale w naszym przypadku mieliśmy czas by pójść jeszcze dalej; skupić się na dwóch postaciach - Alexiosie i Kassandrze; zaakcentować wybory w obrębie fabuły i dialogu, dać specjalne możliwości, w tym budowania własnego stylu gry - stwierdził Phillips.
Wśró inspiracji reżyser Assassin's Creed: Odyssey wymienił same znakomitości z gatunku jednoosobowych RPG-ów: The Elder Scrolls V: Skyrim, Fallouta i polskiego Wiedźmina 3: Dziki Gon. - Jeśli spojrzeć na te gry, one dają odbiorcom masę opcji. Na tym nam właśnie zależało w przypadku marki Assassin's Creed - by pchnąć ją w kierunku większej swobody wyboru - dodał.