Bethesdzie ułatwia to pracę.
Bethesdzie ułatwia to pracę.
W ramach wywiadu odnośnie gry Fallout 76 Todd Howard z Bethesdy przyznał, że jego firma nie planuje zmiany silnika graficznego przy produkcji dwóch swoich najnowszych tytułów – The Elder Scrolls VI oraz Starfield. Gracze mogą być niezadowoleni, bo Creation Engine nie jest wolny od wad, które jednak wnikają na poziom produkcji.
Todd Howard potwierdził, że w przypadku The Elder Scrolls VI silnik graficzny nie zostanie zmieniony. Podobnie będzie przy produkcji Starfield. Jak mówi, na poczet powstawania najnowszej gry tej firmy, czyli Fallout 76, silnik został zmodyfikowany. Bethesda będzie używała go w nowych projektach ponieważ pracownicy tej firmy przywykli do pracy z tym silnikiem i w ten sposób są w stanie tworzyć produkcje dużo szybciej. Starfield oraz The Elder Scrolls VI będą potężnymi grami, które wymagają sporo pracy. Stary silnik graficzny przyspieszy produkcję.
Podczas tegorocznego E3 twórcy przyznali, że The Elder Scrolls VI jest w fazie pre-produkcji, a Starfield znajduje się już w produkcji. The Elder Scrolls VI pojawi się najpewniej dopiero na przyszłej generacji konsol.