Nowy gameplay z Beyond Good & Evil 2!

Patryk Purczyński
2018/12/10 20:28
2
0

Ubisoft zaprezentował nowe fragmenty rozgrywki z Beyond Good & Evil 2. Ogłosił również, że do ekip zaangażowanych w projekt dołączyło kolejne studio.

Nowy gameplay z Beyond Good & Evil 2!

Beyond Good & Evil 2 wciąż w dużej mierze pozostaje zagadką. Zaprezentowany dziś przez Ubisoft materiał wideo rozjaśnia jednak choć w pewnym stopniu pryncypia gry. Świat będzie można przemierzać na piechotę, pojazdami lub statkami kosmicznymi. Główny bohater zostanie wyposażony w miecz, broń palną i jetpack. Wyposażenie można ulepszać, dodając dzięki temu do swojego ofensywnego repertuaru specjalne ciosy i manewry.

Ważnym elementem wyposażenia będzie też luneta, dzięki której gracze zbiorą informacje na temat przeciwników czy lokacji. Dostarczy ona również informacji na temat postaci niezależnych; na ich podstawie użytkownicy zdecydują, czy dany bohater jest wart rekrutacji. Ubisoft zapewni odbiorcom opcje dopasowywania pojazdów do własnych preferencji.

GramTV przedstawia:

Twórcy podkreślają, że Beyond Good & Evil 2 wciąż jest na wczesnym etapie produkcji - nie przywiązujcie się zatem za bardzo do tego, co możecie zobaczyć poniżej. Być może prace nad grą przyspieszą dzięki temu, że Ubisoft zdecydował się dodać do czterech obecnie pracujących przy projekcie studiów (chodzi o oddziały w Montpellier, Barcelonie, Sofii i Bordeaux) kolejne. Jest nim Ubisoft Blue Byte. Nadal nie znamy natomiast ani platform docelowych, ani choć przybliżonego terminu wydania gry.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
12/12/2018 15:03

Szczerze o ile BG&E 1 uwielbiam to dwójka po tym co pokazali odstrasza mnie całkowicie, bo zamiast zrobić grę o Jade to robią z tego kolejne Assassins Creed/Arkham Knight gdzie tworzysz własną postać.

MisioKGB
Gramowicz
11/12/2018 08:52

Kilka informacji prosto z Space Monkey Community Program

  • The game takes place before BGE1
  • Gametime is in the 24th century where India and China have become the global superpowers in the 22nd century. They working on creating human-animal hybrids for interstellar colonization. However, those hybrids are treated as slaves and are probably the lowest class in this society.
  • The location of the game will take place is System3. System 3 is rich in resources and worlds in the habitable zone, a place full of spacefaring commerce. Also, System4 is involved in the game to explain some history.
  • Fled hybrid slaves work for their own freedom which causes a growing space piracy.
  • Even under hybrids there are classes. Domesticated are seen as lesser.
  • There will be different species under hybrids, therefore, we will see multiple cultures and languages.
  • The story focus is about hybrids which are fighting for their freedom, to get accepted as equal.
  • The story should feature important characters which drive the story(Ancel mentioned, a similar way Zelda does). Characters from the first BGE1 should be somehow involved.
  • It remains to be seen how the game goes with "story across generations".
  • This space RPG game will incorporating the main pillars/elements of BGE1 such as, 3rd person perspective, friends, combat, vehicles, exploration(first-person view for photos), stealth (also other elements we see in games like Witcher3 such as dialogues, quests, collectibles, and leveling) and on top of that the Co-OP option.
  • You will be able to create your own character which can be human or hybrid and that comes with negative and positive effects for each species. Also, side characters should be playable too(at least if we go by the demo).
  • You start as lowlife guy with a space tuk-tuk. You evolve yourself over time with your crew and your ship. That is why an XP system is in place. We heard stuff along the lines of delivering pizza as an option to grow.
  • Minor characters are randomly generated and therefore unique to everyone.
  • There will be multiple solutions for a quest to solve it.
  • Actions may have consequences (like disturbing supply lanes for a city).
  • The game is an open-world title.
  • Ability to go from character scale out into space without loading screens, possibly within seconds, and then traveling between worlds. It's compared to No Man's Sky but emphasized that they want to focus more on few, specifically designed worlds, while still allowing some parts to be intelligently generated like in Dwarf Fortress.
  • Grappling gauntlet and jetpack are methods to move vertically as shown in the trailer.
  • Minigames, like card games.

Uspokaja mnie fakt, że chyba nie spieszy im się bardzo z wypuszczeniem tej gry, zresztą większość forumowiczów oraz komentujących na YT jednomyślnie informuje Ubi, żeby po prostu się nie spieszyli i robili swoje, choć nie oszukujmy się, to jest firma, a firma musi zarabiać, nie robią tego charytatywnie żeby nas uszczęśliwić. Druga sprawa, w przeciwieństwie do No Man's Sky Ubi skupia się na kilku planetach, aniżeli na nieskończonej ilości proceduralnie generowanych. Niestety, ale na dzień dzisiejszy bardzo mocno widać, że jest to faktycznie pre-alpha, miasta wyrastają znikąd i w nienaturalny sposób łączą się z wygenerowanym otoczeniem. Na szczęście już kosmos wygląda niesamowicie tak samo jak fajnie wygląda poruszanie się po mieście na tym latającym skuterku. Fajnie, że aby zdobyć w początkowych etapach gry wyższy poziom będzie można chociażby rozwozić pizze :) Czekam na dalsze gameplaye!