Dzięki modyfikacji premie z trofeów odwołują się bezpośrednio do charakterystyki danego przeciwnika.
Dzięki modyfikacji premie z trofeów odwołują się bezpośrednio do charakterystyki danego przeciwnika.
Nie da się ukryć, że najważniejszym aspektem wiedźmińskiej działalności były polowania na zagrażające mieszkańcom wykreowanego świata monstra. Studio CD Projekt RED w serii Wiedźmin zrobiło świetny użytek z bogatego bestiariusza przygotowanego z myślą o przygodach Geralta z Rivii, wprowadzając pomniejsze rytuały i przygotowania do starć jako elementy podstawowej mechaniki rozgrywki. Niestety po stawieniu czoła bestii poza stertą złomu, zapłatą czy ewentualnymi podziękowaniami od zleceniodawcy nie otrzymywaliśmy nic, co w jakikolwiek sposób nawiązałoby do charakteru pokonanego przez nas stwora. Wprawdzie zdobywane przy nich trofea dumnie gniły przy siodle Płotki, ale oferowane przez nie bonusy raczej w niewielkim stopniu nagradzały nasz trud. To postanowił zmienić modder znany jako gamerfriki111.
Modyfikacja WorthyTrophies nie wprowadza żadnych nowy trofeów w kontekście modeli czy odwołań do bestiariusza, a zamiast tego zmienia premie, które uzyskujemy, korzystając z określonego przedmiotu. Całość została zaaranżowana w taki sposób, żeby bonusy korespondowały z charakterystyką pokonanej przez nas bestii, i tak np. trofeum trolla oferuje większy współczynnik zdrowia czy dodatkowe punkty pancerza. Zmiany dotyczą wszystkich dostępnych w grze wariantów trofeów i wygląda na to, że zanim zdecydujecie się pobrać moda, możecie zapoznać się z jego kompletną zawartością, dzięki zamieszczonej przez twórcę obszernej galerii z opisami przedmiotów na stronie moda WorthyTrophies.
Mod powstał z myślą o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon z dodatkami Serca z kamienia oraz Krew i Wino.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!