Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że Hideo Kojima jest nadzwyczaj ambitnym twórcą. Death Stranding w pewnym momencie przerosło nawet jego oczekiwania, powodując, iż sam Kojima nie wie do końca, czym będzie ta produkcja. Twórca wyjaśnił również, że celem tytułu jest stworzenie zupełnie nowego gatunku gier komputerowych, któremu nadał nazwę strand game. Zachęcony do szerszej wypowiedzi na ten temat przez serwis GameSpot w ostatnim wywiadzie, Kojima przyznał, że stworzenie nowego gatunku wcale nie jest takie proste:
Najtrudniejszą częścią jest to, że kiedy tworzysz coś nowego, musisz zrobić sequel, a potem trzecią część – inaczej to wcale nie zostanie gatunkiem.
Twórca wprawdzie nie mógł powiedzieć wprost, że Death Stranding 2 powstaje, jednak zasugerował, że jest to w pewnym sensie niezbędne dla gatunku. Ponadto podkreślił, że po premierze swojej produkcji pojawi się zarówno masa plusów, jak i minusów przyjętej przez niego koncepcji – według niego najlepszym rozwiązaniem będzie wówczas zaoferowanie graczom kontynuacji. Death Stranding będzie badało ten gatunek, aczkolwiek potrzeba dodatkowych historii, aby “ludzie byli go świadomi”.
Nie mogę powiedzieć, że to jest pewne, ponieważ mam tylko jedno ciało i jest wiele projektów, w które muszę się zaangażować. Naprawdę ciężko fizycznie jest mi robić wiele rzeczy jednocześnie.
Przypomnijmy, że Death Stranding zadebiutuje 8 listopada 2019 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4.
Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl