Cyberpunk 2077 nie byłby możliwy na silniku Wiedźmina 3

pepsi
2019/12/20 19:36
0
0

Cyberpunk 2077 ma swoje wymagania technologiczne. CD Projekt RED odrobił jednak pracę domową, dzięki czemu może osiągnąć wyznaczone przez siebie cele.

Cyberpunk 2077 nie byłby możliwy na silniku Wiedźmina 3CD Projekt RED przed przystąpieniem prac do Cyberpunku 2077 musiał włożyć sporo pracy w zmodyfikowanie silnika. – Nie bylibyśmy w stanie stworzyć Cybeprunku na dokładnie tej samej technologii, której użyliśmy w Wiedźminie – mówi producent Ryszard Borzymowski na łamach MCV. – Korzyści płynące z nowego silnika są takie, że możemy tworzyć Cyberpunk 2077 jako grę z perspektywy pierwszej osoby i uwzględniać wertykalność okolicznych budynków i drapaczy chmur – podkreśla.

Zaznacza również, że wszystko tworzone jest w dwóch wersjach: dziennej i nocnej. Dzięki użyciu globalnej iluminacji efekty oświetlenia po zmroku będą robiły dużo większe wrażenie niż w przypadku użycia tradycyjnej metody, polegającej na stworzeniu geometrii budynków i dodania do niej np. świateł neonowych. – Zawsze chcieliśmy mieć pewność, że osiągniemy ten efekt wow – oznajmia Borzymowski.

GramTV przedstawia:

Ostatnio do sieci trafiło mnóstwo nowych informacji o Cyberpunku 2077. Dostaliśmy też pierwszy wgląd w mapę świata gry. Premiera przewidziana jest na 16 kwietnia przyszłego roku.

Oferta gier w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!