Oto, jak zmieniała się grafika w materiałach promocyjnych The Last of Us 2

Wincenty Wawrzyniak
2020/06/01 22:10
2
0

NX Gamer postanowiło porównać materiały promocyjne z The Last of Us: Part II, aby sprawdzić, jak bardzo zmieniła się grafika gry.

Na kanale NX Gamer pojawił się dwa dni temu interesujący materiał (i całkiem długi, bo trwający prawie dwadzieścia minut), na którym porównano materiały z gry The Last of Us: Part II pochodzące z najróżniejszych etapów produkcji – zaczynając od nagrań jeszcze z 2017 i 2018 roku, a kończąc na niedawnym State of Play. Cały film pokazuje jednak, że konsolę obecnej generacji od japońskiego giganta, PlayStation 4, stać naprawdę na dużo.

Analiza NX Gamer pokazuje przede wszystkim, jak ogromne zmiany zaszły w oprawie graficznej, a także mechanikach – ulepszone zostały przede wszystkim efekty oraz cienie, a nawet shadery. Tekstury zostały zmienione, światło zachowuje się znacznie lepiej, nie wspominając już o mokrych lub wilgotnych powierzchniach. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co myślicie o powyższym materiale! Przypomnijmy, że The Last of Us: Part II zadebiutuje 19 czerwca bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Jeżeli chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy nadchodzącej produkcji studia Naughty Dog, zapraszamy pod ten adres, gdzie znajdziecie najnowsze wiadomości.Oto, jak zmieniała się grafika w materiałach promocyjnych The Last of Us 2

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Headbangerr
Gramowicz
02/06/2020 10:04

Mówimy o grze w 30fps. Jeśli PS4 potrafiło uciągnąć RDR2 w 30fps, to dlaczego nie tą grę. Nawet Uncharted 4, które wyszło we wczesnym etapie życia konsoli, i po którym wszyscy tak się zachwycali "mocą" PS4, chodziło w... 30fps.

Poza tym wydajność konsol nie zaczyna w magiczny sposób rosnąć z biegiem lat, więc twórcy nowych gier dwoją się i troją przy stosowaniu rozmaitych sztuczek i trików, żeby tylko oszukać oko gracza. Dobrym przykładem jest tutaj znowu RDR2 - na YT niektórzy pokazują, jak wiele detali graficznych w wersji PC można obciąć, żeby gra dalej wyglądała jak na konsoli i żeby nikt nie zauważył różnicy.

Jeśli zaś chodzi o powyższy materiał - jedno, co już zauważyłem, to że w niektórych momentach, szczególnie obciążających dla systemu, wersja Retail staje się nagle nieco mniej ostra, niż ta z Paryża z 2017. Hmm... ciekawe, co może powodować taki efekt?? ;)

garfieldgarfield
Gramowicz
02/06/2020 08:43

jaszcze i to se przełożą przez usa!