Jak donosi między innymi serwis Game Rant, premiera gry Ghost of Tsushima okazała się niesamowitym, spektakularnym wręcz sukcesem – tytuł w trzy dni od debiutu sprzedał się w liczbie ponad 2,4 miliona egzemplarzy. Tym samym mamy do czynienia z najlepiej sprzedającą się nową marką spod szyldu Sony; chodzi oczywiście o produkcje, które zostały stworzone przez zespoły należące do japońskiej korporacji (będące jej własnością), więc w rankingu nie mamy chociażby równie popularnego God of War (czy chociażby Spider-Mana), które zostało stworzone przez samo Sony Interactive Entertainment. Nic nie zmienia jednak faktu, że jest to niepodważalny sukces.
To tłumaczyłoby ostatnie doniesienia o braku fizycznych egzemplarzy gry w wielu japońskich sklepach – pudełkowych wydań zaczęło robić się niepokojąco mało praktycznie zaraz po premierze gry. Co więcej, ogromna ilość użytkowników wystosowuje od jakiegoś czasu prośbę do twórców o dodanie do Ghost of Tsushima trybu Nowej Gry Plus. Nie zapominajmy jednak, że ostatnio jeden z przedstawicieli studia Sucker Punch zapowiedział, iż będzie częściej pojawiać się na Reddicie, aby publikować nowe informacje związane z tytułem. Czy doczekamy się wielkich aktualizacji? Zobaczymy!
Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Ghost of Tsushima zadebiutowało 17 lipca bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi dzieła studia Sucker Punch, zapraszamy pod ten adres. Pod tym adresem znajdziecie natomiast kompendium na temat gry. Zalecamy także zapoznać się z naszą recenzją, a szczególnie zainteresowanych grą (oraz kulturą samurajów) zapraszamy do sprawdzenia swojej wiedzy w specjalnym quizie.