Cyberpunk 2077 miażdżony przez graczy w recenzjach na Metacritic

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/13 10:00

W serwisie Metacritic gra Cyberpunk 2077 w wersjach na konsole radzi sobie wręcz tragicznie – gracze są wściekli z powodu stanu technicznego produkcji.

Kilka dni przed premierą gry Cyberpunk 2077 w sieci pojawiły się oczywiście pierwsze recenzje najnowszego dzieła CD Projekt RED. Trzeba jednak pamiętać, że dotyczyły one wyłącznie wersji pecetowej. Kiedy więc w dniu premiery do gry dobrali się gracze, szybko okazało się, że największym problemem jest stan techniczny Cyberpunka 2077 na konsolach. To, jak wiele pozostawia do życzenia, możemy zobaczyć chociażby w serwisie Metacritic, gdzie społeczność nie pozostawia suchej nitki ani na wersji PlayStation 4, ani też wersji Xbox One. W przypadku konsoli Sony średnia ocen wynosi zaledwie 2.6/20, a w przypadku sprzętu Microsoftu jest to 3.2/10.

Cyberpunk 2077 miażdżony przez graczy w recenzjach na Metacritic

GramTV przedstawia:

Nietrudno więc zauważyć, że problemy z wersjami Cyberpunka 2077 na konsole ósmej generacji są znacznie większe niż mogłoby się wydawać. Poza tym pisaliśmy również o pierwszej recenzji konsolowej wersji produkcji i też nie należy ona do najłaskawszych. Deweloperzy zdają sobie sprawę, jak ciężkie musi być życie konsolowców i pracują już nad łatkami. Pierwsza została udostępniona wczoraj, ale jest to dopiero początek – początek bardzo długiej drogi.

Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutowało na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zapraszamy też do lektury naszej recenzji oraz kompendium na temat gry, które jest aktualizowane.

Komentarze
19
Xelos_Iterion
Gramowicz
15/12/2020 14:58
wolff01 napisał:

Nieprawda. Od dnia pierwszego RDR2 było świetnie dopracowane. Oczywiście że były bugi, ale nie tak chamskie jak w jak w C77. Zobacz sobie dowolną składankę, gra wygląda momentami jak beta, wykrywanie kolizji czy AI są tragiczne.

Ciekawostka: RDR2 było tworzone 8 lat (mniej więcej tyle co C77) - tylko na PS4... czyli jak sobie to skalkulujemy do C77 musiałoby być chyba z 12 albo 16 lat tworzone :D

Tutaj w ogóle nie ma co porównywać. CDProjekt Red, przynajmniej na razie, to zupełnie inna liga niż Rockstar. Świat i gameplay RDR2 biją szczegółowością CP2077 na głowę. I nie mówię tutaj o narracji, o opowiadanej historii, bo ta jednym się spodoba, a drugim nie. Mówię tu o drobiazgach, które składają się na bogactwo tego, co widzimy (reakcje NPC-ów na bohatera, zachowanie wody, w którą się strzela, odgłosy wystrzałów w górach a na równinach itd.).

wolff01
Gramowicz
15/12/2020 09:03
Crad999 napisał:

Co do Rock* to jednak ich decyzje prawie na pewno są spowodowane chęcią wysokiej sprzedaży najpierw na konsolach, a następnie sprzedać na PC tym samym graczom. Wystarczy spojrzeć jak zabugowane było RDR 2 jak wyszło. Może większość już zapomniała, ale ta gra się kompletnie nie uruchamiała przez pierwszy tydzień od premiery, było DUŻO większe halo niż jest teraz, ale cośtam popatchowali i teraz wszyscy są zadowoleni. W przypadku CP2077 będzie to samo.

Nieprawda. Od dnia pierwszego RDR2 było świetnie dopracowane. Oczywiście że były bugi, ale nie tak chamskie jak w jak w C77. Zobacz sobie dowolną składankę, gra wygląda momentami jak beta, wykrywanie kolizji czy AI są tragiczne.

Ciekawostka: RDR2 było tworzone 8 lat (mniej więcej tyle co C77) - tylko na PS4... czyli jak sobie to skalkulujemy do C77 musiałoby być chyba z 12 albo 16 lat tworzone :D

garfieldgarfield
Gramowicz
14/12/2020 10:29

Przecież:

"Cyberpunk 2077 działa wspaniale na PS4 i XOne wg prezesa CD Projekt. Ostatnie 3 tygodnie były kluczowe"




Trwa Wczytywanie