Dokładnie tydzień temu donosiliśmy o obawach społeczności względem obecnego stanu gry Diablo II: Resurrected. Podczas beta-testów okazało się bowiem, że produkcja nie jest – przynajmniej zdaniem lwiej części graczy – gotowa na premierę, która została zaplanowana na 23 września bieżącego roku. Irytujące niedociągnięcia oraz błędy nie są jednak jedynym problemem, z jakim boryka się kompleksowy remaster słynnego dzieła studia Blizzard Entertainment. Coraz więcej osób narzeka również na brak niektórych funkcji w wersji konsolowej: narzekania koncentrują się głównie wokół braku lobby i czatu.
Testujący odkryli, że na konsolach dołączenie do rozgrywki wieloosobowej jest możliwe wyłącznie poprzez losowe wybranie sesji lub dołączenie do sesji utworzonej przez znajomych. Brak lobby oraz pełnoprawnego czatu, z którego moglibyśmy korzystać podczas grania jest według społeczności sporym ograniczeniem, jeśli chodzi o funkcje Diablo II: Resurrected. Fani są niezadowoleni – najwięcej tego typu uwag i krytyki znajdziemy oczywiście na forum gry na Reddicie. Wielu miało jednak nadzieję, że wspomniane funkcje mogą pojawić się w finalnej wersji gry. Miało, gdyż nadzieja została niedawno rozwiana przez deweloperów.
Wczytywanie ramki mediów.
Odpowiedzialny za rozwój serii Rod Fergusson przyznał, że zespół pracujący nad Diablo II: Resurrected skupia się aktualnie na eliminacji błędów i nie przewiduje wprowadzenia do gry żadnych nowych funkcji. Tym samym w dniu premiery konsolowa wersja gry nie doczeka się ani lobby, ani tym bardziej czatu. Pozostaje więc mieć nadzieję, żeby zostały one wprowadzone w popremierowych aktualizacjach.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo II: Resurrected ma zadebiutować 23 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch. Pod tym adresem możecie znaleźć wiadomość z oficjalną zapowiedzią. Jeśli szukacie większej ilości konkretów, zapraszamy do szczegółowego omówienia panelu o nowym projekcie.