Diablo II: Resurrected dalej pod ostrzałem. Brak lobby i czatu na konsolach

Wincenty Wawrzyniak
2021/08/24 20:00
6
0

Narzekania społeczności na brak niektórych funkcji w wersji Diablo II: Resurrected na konsole są coraz głośniejsze.

Dokładnie tydzień temu donosiliśmy o obawach społeczności względem obecnego stanu gry Diablo II: Resurrected. Podczas beta-testów okazało się bowiem, że produkcja nie jest – przynajmniej zdaniem lwiej części graczy – gotowa na premierę, która została zaplanowana na 23 września bieżącego roku. Irytujące niedociągnięcia oraz błędy nie są jednak jedynym problemem, z jakim boryka się kompleksowy remaster słynnego dzieła studia Blizzard Entertainment. Coraz więcej osób narzeka również na brak niektórych funkcji w wersji konsolowej: narzekania koncentrują się głównie wokół braku lobby i czatu.

Diablo II: Resurrected dalej pod ostrzałem. Brak lobby i czatu na konsolach

Testujący odkryli, że na konsolach dołączenie do rozgrywki wieloosobowej jest możliwe wyłącznie poprzez losowe wybranie sesji lub dołączenie do sesji utworzonej przez znajomych. Brak lobby oraz pełnoprawnego czatu, z którego moglibyśmy korzystać podczas grania jest według społeczności sporym ograniczeniem, jeśli chodzi o funkcje Diablo II: Resurrected. Fani są niezadowoleni – najwięcej tego typu uwag i krytyki znajdziemy oczywiście na forum gry na Reddicie. Wielu miało jednak nadzieję, że wspomniane funkcje mogą pojawić się w finalnej wersji gry. Miało, gdyż nadzieja została niedawno rozwiana przez deweloperów.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Odpowiedzialny za rozwój serii Rod Fergusson przyznał, że zespół pracujący nad Diablo II: Resurrected skupia się aktualnie na eliminacji błędów i nie przewiduje wprowadzenia do gry żadnych nowych funkcji. Tym samym w dniu premiery konsolowa wersja gry nie doczeka się ani lobby, ani tym bardziej czatu. Pozostaje więc mieć nadzieję, żeby zostały one wprowadzone w popremierowych aktualizacjach.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo II: Resurrected ma zadebiutować 23 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch. Pod tym adresem możecie znaleźć wiadomość z oficjalną zapowiedzią. Jeśli szukacie większej ilości konkretów, zapraszamy do szczegółowego omówienia panelu o nowym projekcie.

Komentarze
6
dzelada
Gramowicz
25/08/2021 08:52

Grałem na xsx i pc na pc lepsza grafa chociaż co do grafy na premierę może być różnie bo beta mogła być pod Xboxy a XSX na premierę może dostać odpowiedni bajer graficzny. Na pc było akurat u mnie bez błędnie konsola już miała  sporo błędów. 

koNraDM4
Gramowicz
25/08/2021 04:10
Maver_PL napisał:

Skoro ludzie sa na tyle glupi zeby kupowac gry "Resurrected", "Remastered", "Re-cokolwiek" zamiast "zmusic" deweloperów do zrobienia nowej czesci, to niech ich ci devsi ru... na potęge.Gracze sami dokładają swoje cegiełki do tych debilnych praktyk gdzie za chwile zamiast kolejnych czesci bedziemy mieli kolejne remastery, w dodatku crapowato zrobione.

Nie wszystkie odświeżone tytuły są do kitu np. remake RE 2 był całkiem udany kiedy remake RE3 był zdecydowanie za bardzo okrojony z oryginału. To sam z Gears of War, po prostu najczęściej udają się remake'i a nie remastery, a Blizzard cóż nie do końca potrafi to robić.

MisioKGB
Gramowicz
24/08/2021 22:39
Maver_PL napisał:

Skoro ludzie sa na tyle glupi zeby kupowac gry "Resurrected", "Remastered", "Re-cokolwiek" zamiast "zmusic" deweloperów do zrobienia nowej czesci, to niech ich ci devsi ru... na potęge.Gracze sami dokładają swoje cegiełki do tych debilnych praktyk gdzie za chwile zamiast kolejnych czesci bedziemy mieli kolejne remastery, w dodatku crapowato zrobione.

Ja będę grał jak wściekły serio, ta sama historia, ale w nowej oprawie, czego chcieć więcej? Myślisz, że dlaczego przeszedłem remaster czy tam też remake Crash'a? Bo był dopasowany do obecnych standardów przy jednoczesnym zachowaniu magii pierwowzoru. Jeśli Ci to nie pasuje to przecież robią Diablo IV...




Trwa Wczytywanie