Deweloperzy wyjaśniają kolejne mechaniki, jakie znajdziemy w najnowszej odsłonie serii Diablo.
Redakcja serwisu IGN miała okazję po raz kolejny porozmawiać z deweloperami gry Diablo IV i poznać kolejne szczegóły na temat nadchodzącej produkcji studia Blizzard Entertainment. Na łamach oficjalnego kanału portalu na YouTubie pojawił się materiał, w którym twórcy wyjaśnili nowe Poziomy świata (World Tiers) oraz naprawdę przydatną funkcję związaną z przedmiotami legendarnymi.
Diablo IV – Poziomy światów i nie tylko
Poziomy świata w Diablo IV będą działać na bardzo podobnej zasadzie co poziomy Udręki w Diablo III – są jednak pewne różnice. W czwórce na samym początku otrzymamy możliwość wyboru pomiędzy dwoma stopniami trudności, z czego pierwszy (określany jako Przygoda) będzie przeznaczony dla nowych graczy oraz osób, które wolą skupić się przede wszystkim na fabule. Kolejne poziomy zostaną odblokowane, gdy nasza postać osiągnie 50. poziom doświadczenia. Jedynie trzeci będzie dostępny od razu, ponieważ pod koniec przygody zmierzymy się ze światowym bossem (World Boss).
Dopiero po zwyciężeniu pojedynku z nim będziemy mogli po raz kolejny zwiększyć poziom trudności – tak będzie to wyglądać pod koniec każdego Poziomu świata. Kolejni bossowie będą oczywiście coraz potężniejsi, a ostatni z nich ma być wyjątkowo wymagający. Jeśli go pokonamy, odblokujemy wówczas – jak ujął to Rod Fergusson, główny menadżer marki – koniec końca gry. Co ciekawe, jedynie na wyższych Poziomach świata odnajdziemy wyposażenie święte (Sacred) oraz wyposażenie przodków (Ancestral).
GramTV przedstawia:
Oprócz tego deweloperzy wspomnieli o przydatnej opcji, która pozwoli przenosić moce legendarnych przedmiotów na inne elementy naszego wyposażenia. Dzięki temu gracze będą mogli wykorzystać poszczególne efekty nawet w przypadku, kiedy odnajdą je w niewłaściwej części zbroi czy broni.
Przypomnijmy na koniec, że Diablo IV ma zadebiutować w przyszłym roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X/S.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!