Najpierw stworzył Lilith z Diablo IV, teraz chciałby przygotować sekwencje filmowe do Gears of War

Krzysztof Żołyński
2023/11/02 19:15
0
0

Połączenie Microsoftu i Activision Blizzard daje nowe możliwości i niektórzy mają pomysł, jak z nich skorzystać.

Jest bardzo możliwe, że nazwisko Jamir Blanco nic wam nie mówią i pewnie zupełnie nie kojarzycie człowieka. Jednak z pewnością widzieliście przynajmniej niektóre z jego świetnych prac. Już tłumaczę. Blanco jest cyfrowym rzeźbiarzem i artystą zajmującym się przygotowywaniem sekwencji animowanych do gier. Konkretnie do gier Blizzarda, a wiadomo, że ich produkcje wyglądają oszałamiająco. Jednym z najnowszych dzieł tego artysty Lilith z Diablo IV.

Najpierw stworzył Lilith z Diablo IV, teraz chciałby przygotować sekwencje filmowe do Gears of War

Jakie możliwości daje fuzja Microsoftu i Activision Blizzard?

Jamir Blanco najwyraźniej uznał, że fuzja Microsoftu i Activision Blizzard jest doskonałą okazją, żeby spróbować sił w nowych produkcjach, które dotychczas były dla niego niedostępne. Wybór padł na Gears of War i zgłosił on chęć pracy przy sekwencjach animowanych do kolejnych gier z tej serii.

GramTV przedstawia:

Zresztą, Blanco odpowiedział na propozycję Phila Spencera, który całkiem niedawno zachęcał połączone zespoły, powstałe po fuzji, żeby udostępniały sobie wzajemnie pomysły, dzieliły się doświadczeniami i współpracowały nad rozmaitymi projektami.

Wczytywanie ramki mediów.

Czy, bez wątpienia utalentowany, Jamir Blanco będzie miał okazję dołączyć do zespołu Gears of War? Tego, póki co nie wiemy, ale na wszelki wypadek zgłosił swoją chęć.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!