Jak zapowiedziały Disney i Warner Bros. Discovery obecnie trwają prace nad usługą pakietową, która połączy Disney+, Hulu i Max w jedną ofertę. Inicjatywa ma na celu stworzenie atrakcyjnej oferty, z którą da się dotrzeć do sporej liczby użytkowników. Szczegóły dotyczące daty premiery i cen nie są jeszcze znane. Jednak już teraz wiadomo, że pakiet będzie dostępny zarówno w formacie z reklamami, jak i bez reklam, zgodnie z różnymi preferencjami i budżetami widzów.
Disney i Warner Bros. Łączą siły, żeby rywalizować z Netfixem
Tradycyjny model telewizji przegrał pewnego dnia z rozwijającym się rynkiem transmisji strumieniowej. Platformy tego typu są wygodne, bo ich treści docierają bezpośrednio do użytkownika, udostępniają zróżnicowane subskrypcje i bardzo łatwą rezygnację z usług. Ma to oczywiście drugą stronę medalu i spore wyzwania, jak choćby duża liczba rezygnacji z subskrypcji i usług. Netflix daje sobie z tym radę i wciąż króluje na rynku, a inni streamerzy wywodzący się w większości ze starych wytwórni filmowych, nie potrafi dotrzymać mu kroku. Wynika to z faktu, że Netflix szedł od razy na nowe i nie musiał jak konkurenci ciągnąć za sobą bagażu przerośniętego zatrudnienia, korporacyjnych naleciałości i braku zrozumienia zasad nowego rynku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!