Stellaris: Apocalypse - DLC
O grze
Uwaga! Dodatek do działania wymaga posiadania zainstalowanej podstawowej wersji gry Stellaris!
Utopia to pierwszy duży dodatek do Stellaris, uznanej strategii science-fiction od Paradox Development Studio. Jak sugeruje tytuł, Utopia oferuje nowe narzędzia do stworzenia własnego, galaktycznego imperium, w którym zapewnisz szczęście swemu gatunkowi. Możesz błyskawicznie eksplorować galaktykę, korzystając ze specjalnych bonusów albo trzymać się blisko domu, zanim uderzysz na tych, którzy mogliby ci zagrozić.
Wreszcie wyruszasz ku gwiazdom, które były nieosiągalne przez wiele tysiącleci. Teraz, spacerując wśród nich i odkrywając nieznane, masz przed sobą Wszechświat możliwości. Tu możesz zapomnieć o polityce i sporach toczących się na twej ojczystej planecie. Możesz zbudować coś nowego - zjednoczyć swych ludzi (lub człekoptaki albo gadające grzyby) i stworzyć idealne społeczeństwo. Tylko w kosmosie możesz stworzyć Utopię.
Dodatek zapewnia:
- Megastruktury - możliwość budowania niesamowitych struktur, w tym Sfer Dysona i światów pierścieniowych, które zapewnią rasie ogromny prestiż i znaczne korzyści;
- Stacje mieszkalne - stacje kosmiczne pełniące rolę planet w niewielkim, ograniczonym imperium;
- Możliwość personalizowania imperium - odblokuj Ascension Perks i wybierz jedną z trzech ścieżek: Biological Mastery, Synthetic Evolution (porzucenie form biologicznych) lub Transcendance (korzystanie z pełnego potencjału psionicznych mocy);
- Indoktrynacja - wpływaj na prymitywne cywilizacje i skłoń je do przyjęcia twoich zasad, wykorzystując stacje obserwacyjne - przygotuj je na oświecenie lub aneksję;
- Zaawansowane niewolnictwo - zmaksymalizuj korzyści z niewolnictwa, wybierając konkretne role dla zniewolonych ras. Niech pracują jako służba domowa, walczą w imię imperium lub służą jako źródło pożywienia;
- Zaawansowany system rządzenia - graj jako Fanatic Purifier, któremu dyplomacja jest obca, jako Hive Mind uniknij politycznych niesnasek albo stwórz imperium złożone z wielu gatunków, korzystając z Syncretic Evolution.