Gears of War 2 bardziej przyjazne dziewczynom graczy i innym casualom?

Zaitsev
2008/05/17 18:44

W pierwszej części Gears of War tryb kooperacyjny nie oferował osobnych stopni trudności dla każdego z graczy. Jak zapowiedział Cliff Bleszinsky, w GoW2 pojawi się system, który to zmieni oraz uczyni tę grę bardziej atrakcyjną i bardziej przystępną dla casuali.

Niedawno w sieci pojawił się pierwszy oficjalny zwiastun filmowy Gears of War 2. Wniosek jeden - kolejne wiadra krwi i wnętrzności, kolejne możliwości przecinania wrogów i pojedynki na piły. Czy taka gra może podobać się kobietom i casualom? Cliff Bleszinsky dość śmiało stwierdza, że odpowiedź brzmi "tak". Dlatego gra ta będzie także przystosowana dla partnerek graczy płci męskiej i osób słabiej panujących nad padem. Gears of War 2 bardziej przyjazne dziewczynom graczy i innym casualom?

"Sprzedajmy Gears of War 2 każdemu, kto kupił Xboksa 360 dla Grand Theft Auto IV. Podobnie jak ludziom, którym do gustu przypadło Call of Duty 4, ale nie spodobało się Halo. Wciąż uważam, że jest sporo możliwości. Mamy nadzieję uczynić ją bardziej przyjazną dla dziewczyn, za pomocą różnych stopni trudności. To piękna gra z pięknymi widokami i prawdziwą, ludzką historią. Uważam, że trafi ona do szerszego grona odbiorców" - powiedział w rozmowie z Wired Cliffy B.

Na czym ma dokładnie polegać to bycie "przyjaznym dla dziewczyn"? Czerpaniem z arcade'owych wzorców - "Wskakujesz i wyskakujesz z trybu kooperacyjnego w dowolnym momencie. Masz edytowalne ustawienia trudności dla każdego z graczy. Masz bardzo fajne i zadziorne postacie głównych bohaterów, które mają także swoją ludzką stronę. Staramy się też, żeby postać kobieca pojawiająca się w grze nie miała ogromnych piersi i unikać stereotypów".

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
19/05/2008 12:09

Grałem w "jedynkę" na xbox live z dwoma dziewczynami z usa. Muszę powiedzieć, że ich poziom był naprawdę dobry. Sam pomysł Epicu o zróżnicowanym poziomie trudności uważam za bardzo dobry. Jak grałem w co-op z synem, to albo poziom był DLA NIEGO (sic!) za łatwy, albo dla mnie (insane) za trudny :-)

Usunięty
Usunięty
18/05/2008 15:34

Wydaje mi się to trochę dziwne ale ciekawe jak by to wyglądało he:P

Usunięty
Usunięty
18/05/2008 12:38

Hehe, czego się nie zrobi dla kasy... Epic to nawet potrafi zepsuć swoją świeżą markę. Po to tylko, żeby przyniosła więcej kasy ($$$!). Ech, mam nadzieję, że nie zrobią tego z Unrealem 3/III...




Trwa Wczytywanie