Halo Wars łatane po raz trzeci

Adam Wieczorek
2009/07/11 13:00

Ukochana strategia wszystkich miłośników przygód Master Chiefa doczeka się trzeciej z kolei poprawki. Co twórcy zmienili tym razem?

Dzisiejsze gry konsolowe pełne są różnorakich błędów, które twórcy starają się łatać korzystając z usług sieciowych. Tym razem łatki, trzeciej z kolei, doczeka się ostatni produkt studia Ensemble – Halo Wars. Warto zaznaczyć, że autorem poprawek jest studio Robot Entertatinment, które pilnie przygląda się rozgrywkom i analizuje opinie graczy. Halo Wars łatane po raz trzeci

Oto co poprawiono, aby wyrównać szanse obu stron:

  • Zmniejszono obrażenia zadawane czołgom i ciężko opancerzonym pojazdom przez Gauss Cannon z Warthoga.
  • Warthog buduje się szybciej o 3 sekundy (25 sekund).
  • Zmniejszono bonus dawany do czasu rozwoju przez Anders z 50% do 25%. Bonus do kosztu rozwoju pozostał bez zmian na poziomie 50%.
  • Wieżyczki obu stron mają zwiększony pancerz i obrażenia o 5%.
  • Elephanty mają 20% więcej energii.
  • Granaty mają zwiększone o 25% obrażenia przeciw Warthogom i innym lekko opancerzonym pojazdom.
  • Wyburzenie ukończonego budynku daje 50% zwrot kosztów budowy.
  • Zamknięte bazy, po odblokowaniu dużo szybciej wypuszczą swe jednostki na pole walki.
  • Gracze nie dostają już punktów za niszczenie jednostek sojuszniczych.
  • Zniszczenie własnego budynku lub jego wyburzenie daje punkty przeciwnikowi.

GramTV przedstawia:

Poprawionych zostało też kilka błędów:

  • Usprawniono rozgrywkę w trybie System Link.
  • Naprawiono błąd w generatorze tarczy Covenantów.
  • Niewidoczne jednostki mają teraz niewidoczny pasek zdrowia.
  • Nie będzie już możliwe szpiegowanie bazy przeciwnika przy użyciu narzędzia zaznaczania obszaru.

Gracze, którzy ciągle bawią się w Halo Wars na pewno ucieszą się ze zmian, zwłaszcza, że przy bardzo krótkiej kampanii dla pojedynczego gracza, to właśnie tryb sieciowy zapewnia żywotność tego tytułu. Poprawka powinna pojawić się w najbliższych tygodniach podczas połączenia z usługą Xbox Live.

Komentarze
27
Lordpilot
Gramowicz
12/07/2009 11:17

. Bo do Ground Control, Starcrafta czy nawet Dune 2 oraz pierwszych C&C

Dnia 12.07.2009 o 01:52, Bambusek napisał:

to Halo Wars startu nie ma.

Bo do Ground Control, Starcrafta czy nawet Dune 2 oraz pierwszych C&C

Dnia 12.07.2009 o 01:52, Bambusek napisał:

to Halo Wars startu nie ma.

Co do Ground Control czy Starcrafta to się zgodzę. Co do pierwszych C&C i Dune 2, to albo raczysz sobie żartować albo w te gry nie grałeś, albo pamiętasz je bardzo słabo - bo były to RTS-y w których wystarczyło naprodukować jednostek i lecieć "na pałę", na bazę przeciwnika - do tego z grubsza sprowadzała się w nich "taktyka" :) Nie czynię z tego zarzutu - bo tak mniej więcej wygladały rts-y w pierwszej połowie lat 90-tych, a te gry są zacne i podłozyły podwaliny pod cały gatunek.A co do Halo Wars - ludziom się ta gra podoba i pieprzenie o uproszczeniach nic nie da. Sprawa jest prosta - Tobie się nie podoba, to nie graj i nie marudź, gdyż ludzi akurat Twoje zdanie gucio obchodzi.ps. Osobiście widziałem tylko demko - bardzo zacne, z (wreszcie) sensownym sterowaniem pod pada, mega - grywalne z fajnymi cut - scenkami. W porównaniu do pecetowych rtsów - uproszczone, ale przynajmniej nadal jest to rts w odróżnieniu od np. Dow II z którego zrobiono h&s (podobny los spotkał drugi dodatek do Company of Heroes, pozostaje mieć nadzieje że Relic się jednak opamięta).

Kafar
Gramowicz
12/07/2009 09:43

Są błędy jest źle, naprawiają błędy i znów narzekania ;/Halo Wars to bardzo dobry RTS.

Bambusek
Gramowicz
12/07/2009 01:52

To chyba w niewiele grałeś... Ewentualnie ostatnio grałeś tylko w pomyłki typu Stormrise czy Red Alert 3. Bo do Ground Control, Starcrafta czy nawet Dune 2 oraz pierwszych C&C to Halo Wars startu nie ma.




Trwa Wczytywanie