"Nie" dla PlayStation Move w BioShock Infinite

Paweł Pochowski
2011/03/21 13:53

Ken Levine, główny projektant serii BioShock w tym także będącego obecnie w produkcji BioShock Infinite, mówi zdecydowane "nie" dla obsługi PlayStation Move w najnowszej części tej serii.

Głównym powodem dla którego K. Levine nie chce w BioShock Infinite implementować obsługi dla PlayStation Move jest to, iż uważa, że gracze mogliby w pewien sposób czuć się przez to oszukani.

- Nigdy nie chciałem implementować (do BioShock Infinite - przyp. red.) obsługi Move tylko dlatego, że uszczęśliwiłoby to pewną grupę osób lub dlatego, że wydział marketingowy chciałby umieścić to na opakowaniu (...). Jeżeli nie masz nic specjalnego do powiedzenia w kwestii kontrolerów ruchowych, gracze się o tym dowiedzą.

Ken zauważa także, że rozgrywka na Move w BioShock Infinite mogłaby wyglądać co najmniej dziwnie... - Wyobrażacie sobie rozgrywkę w BioShock na zasadzie "Chcesz "wykorzystać" czy uratować Małą Siostrzyczkę? Porusz w lewo by "wykorzystać", porusz w prawo by uratować"? Możesz mieć na pudełku wsparcie dla Move, ale ludzie będą wiedzieć, że ich oszukujesz.

Co ciekawe, Ken Levine ma zupełne inne nastawienie w kwestii 3D. - Z 3D jest trochę inna sprawa... na to byłbym bardziej otwarty. Nie jetem w stanie powiedzieć, czy zajmiemy się tym, czy nie, ale jest to rodzaj pasywnej integracji.

GramTV przedstawia:

Na decyzję odnośnie wprowadzenia lub niewprowadzenia 3D do BioShock Infinite ekipa Kena ma jeszcze sporo czasu - gra ukaże się dopiero w 2012 roku.

(źródło)

Komentarze
20
marcin-malysza
Gramowicz
22/03/2011 17:27

Dnia 22.03.2011 o 16:14, Woo-Cash napisał:

Inaczej: gdyby nie Move pewnie w ogóle nie zainteresowałbym się Killzonem 3. Dziwak jestem?

I nawet jak napiszesz coś tak oczywistego jak to, że na Move się gra w K3 świetnie to i tak nie przekonasz kogoś kto nigdy tego nie miał w rękach a narzeka bo jest fanem konsoli konkurencji :D. Czyli nie ma to jak komentarz osoby niezainteresowanej w danej "problematyce" tudzież w temacie.Mnie osobiście bardziej interesują decyzje Dice w sprawie zaimplementowania obsługi Move w Battlefield 3: http://www.gram.pl/news_8AviH,y5_Battlefield_3%28D%29_z_obsluga_Move.html

Usunięty
Usunięty
22/03/2011 16:14
Dnia 22.03.2011 o 16:07, maXan napisał:

> Co do tematu, a niech robią co chcą. Za brakiem obsługi move płakał nie będę. Z padem > też sobie dobrze radzą :) Syf to syf nikt raczej za tym nie płacze ;P

Inaczej: gdyby nie Move pewnie w ogóle nie zainteresowałbym się Killzonem 3. Dziwak jestem?

Usunięty
Usunięty
22/03/2011 16:07
Dnia 22.03.2011 o 00:32, marcin-malysza napisał:

Co do tematu, a niech robią co chcą. Za brakiem obsługi move płakał nie będę. Z padem też sobie dobrze radzą :)

Syf to syf nikt raczej za tym nie płacze ;P




Trwa Wczytywanie