BioWare: Unikniemy błędów z przeszłości

Patryk Purczyński
2011/07/02 11:26

Wsparcie fanów ma duże znaczenie przy produkcji Mass Effect 3 - zapewniają przedstawiciele BioWare'u. Studio chce w ten sposób zminimalizować ryzyko powstania niezadowolenia miłośników serii.

BioWare: Unikniemy błędów z przeszłości

Po tym, jak system dopasowania uzbrojenia w Mass Effect został skrytykowany przez fanów, BioWare całkowicie usunął go z drugiej części. - Być może posunęliśmy się o krok za daleko - zastanawia się producent Jesse Houston. - Jedną z rzeczy, jakie usiłujemy wykonać w trzeciej części, jest zapewnienie graczom większego pola wyboru. Wielu z nich chciało podejść do sprawy bardziej osobiście, jednak nie mieli oni narzędzi, które by to gwarantowały - tłumaczy.

Houston podkreśla, że ekipa odpowiedzialna za Mass Effect 3 wyciągnęła wnioski nie tylko z poprzednich dwóch części, ale także krytyki, jaka spadła na studio za Dragon Age II. - Wiele się na tej podstawie nauczyliśmy o tym, jak powinna być prezentowana opowieść. Nie chcę się zbyt mocno wdawać w szczegóły, mogę natomiast zapewnić, że uważnie wysłuchaliśmy naszych fanów. Do ich opinii podchodzimy bardzo, bardzo poważnie. Chcemy mieć pewność, że nie popełnimy błędów z przeszłości - dodaje producent Mass Effect 3.

GramTV przedstawia:

Gra ukaże się w marcu 2012 roku na platformach PC, PS3 i X360.

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
02/07/2011 23:58

Dnia 02.07.2011 o 15:24, Stefan_Skellen napisał:

Dokładnie. Też zauważyłem ogromny schematyzm. Do tego od czasu DA dochodzi model "3 miejsca główne + punkt kulminacyjny z zakończeniem". Brak tu jakiejś nieliniowości, prawdziwej przygody.

od czasu DA? A ja głupi zawsze myślałem, że oni ten schemat ciągną od czasu pierwszego NWN ;)

Usunięty
Usunięty
02/07/2011 23:54

Dnia 02.07.2011 o 15:03, Cygi napisał:

na bank żadna z osób z gram.pl się nie odezwie w tej kwestii i nie odpowie, dlaczego wciąż dają "to samo".

kiedyś w innym wątku zapytałem o analogiczną rzecz, tylko dotyczącą bodaj Wiedźmina. Odpowiedź (bodaj pepsiego) była rozbrajająco szczera - bo takie newsy miały najwięcej wyświetleń, więc i spamowali czymkolwiek co miało W2 w tytule. Widać reklamodawcy płacą im od wyświetlenia.

Sanders-sama
Gramowicz
02/07/2011 21:41
Dnia 02.07.2011 o 21:26, NemoTheEight napisał:

W ME: Przebudzenie (kupione na szczęście w niższej niż domyślna cenie) grałem 2-3 dni.

>Chyba miałeś na myśli DA: Przebudzenie? :-P




Trwa Wczytywanie