Sony jest zadowolone z dotychczasowych osiągnięć gier przeznaczonych na wyłączność PlayStation Network. Japoński gigant planuje sypnąć jenem na dalsze inwestycje w tym zakresie.
Sony jest zadowolone z dotychczasowych osiągnięć gier przeznaczonych na wyłączność PlayStation Network. Japoński gigant planuje sypnąć jenem na dalsze inwestycje w tym zakresie.
- Nasze exclusive'y z PSN odnosiły wielkie sukcesy. Mam tu na myśli chociażby takie tytuły, jak Joe Danger, Criter Crunch, Flower czy seria PixelJunk. Jesteśmy podekscytowani mogąc dodać nowe przeżycia płynące z gier do tego portfolio, którego nie sposób znaleźć na żadnej innej konsoli - mówi dyrektor marketingu PSN, Brandon Stander.
- Co to oznacza dla was jako graczy? Jeszcze więcej dobrej zabawy, której nie sposób znaleźć nigdzie indziej i innowacyjnych doświadczeń cechujących się wysoką jakością. Tą inwestycją pokazujemy, jak ważne jest dla nas dostarczanie przemysłowi interaktywnej rozrywki tytułów, które oferują innowacyjną mechanikę rozgrywki, tętniące życiem wizualizacje, interesujące opowieści i warstwę artystyczną, i które można znaleźć wyłącznie na PlayStation Network - dodaje Stander.
Nie pozostaje nic innego, jak czekać na owoce tej 20-milionowej inwestycji.