Coraz śmielej poczyna sobie bezkonkurencyjna na rynku gier koszykarskich seria NBA 2k na Starym Kontynencie. To dobry prognostyk przed październikową premierą NBA 2k12.
Coraz śmielej poczyna sobie bezkonkurencyjna na rynku gier koszykarskich seria NBA 2k na Starym Kontynencie. To dobry prognostyk przed październikową premierą NBA 2k12.
- To przekłada się także na nasz wzrost. Seria wykonała świetną robotę zyskując na popularności w Europie, a my mamy nadzieję, że ta tendencja zostanie podtrzymana - dodaje. W podobnym tonie wypowiada się menedżer ds. marketingu w brytyjskim studiu 2K, Simon Turner. - Wzrost popularności marki NBA 2k zbiega się ze zwiększeniem zainteresowania samą dyscypliną - stwierdza.
Tymczasem już 7 października dojdzie do premiery NBA 2k12. Kierownictwo 2K Sports liczy zapewne na jeszcze większy sukces i już podjęło kroki, by plany te udało się zrealizować. W Wielkiej Brytanii emitowane będą spoty reklamowe w przerwach meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów i Premiership. Reklamy pojawią się także na kanałach skierowanych do mężczyzn w wieku 18-34 lat oraz sportowych stacjach radiowych.