CD Projekt opublikował własnie w sieci pierwszy z serii dzienników producenta, które mają ujawniać i przybliżać fanom Wiesława kulisy powstawania konsolowej wersji gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
CD Projekt opublikował własnie w sieci pierwszy z serii dzienników producenta, które mają ujawniać i przybliżać fanom Wiesława kulisy powstawania konsolowej wersji gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Na zachętę kilka wypowiedzi osób związanych z produkcją konsolowego Wiedźmina:
Wersja na konsole Xbox 360 jest pełnowymiarową adaptacją. Oznacza to, że grę stworzyliśmy od podstaw, tak aby dostosować ją do specyfiki konsoli – wyjaśnia John Mamais, Szef Produkcji CD Projekt RED. Konsolową wersję gry Wiedźmin 2 wzbogacono o szereg poprawek oraz zoptymalizowano specjalnie pod tę platformę.
Otrzymaliśmy sporo wskazówek i sugestii zmian od społeczności graczy. Słuchamy uważnie tych głosów i i bierzemy je pod uwagę, ponieważ zależy nam, żeby gra stała się jeszcze lepsza i spełniła oczekiwania graczy. – komentuje Adam Badowski, Dyrektor Studia CD Projekt RED.
My zaś zachęcamy was gorąco do zamawiania przedpremierowych wersji gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na konsolę Xbox 360. Tym bardziej, że ceny są bardziej, niż zachęcające.
>>Kup "Wiedźmin 2 Mroczna Edycja" w sklepie gram.pl
>>Kup "Wiedźmin 2 Edycja Rozszerzona" w sklepie gram.pl