Artykuł: World of Warplanes - wywiad z twórcami gry

gram.pl
2012/03/17 13:18

Jakiś czas temu zbieraliśmy od Was pytania, które miały trafić wprost do twórców World of Warplanes. Dobre wieści - Waszych pytań nikt nie wyśmiał, więc odpowiedzi posypały się w kosmicznych ilościach.

Artykuł: World of Warplanes - wywiad z twórcami gry

Zanim przejdziemy do wywiadu, kolejne dobre wieści - panowie z Wargaming.net wybrali trzy, najlepsze pytania, które oczywiście nagrodzimy koszulkami. Z autorami poniższych pytań skontaktujemy się mailowo już wkrótce.

  • Czy na mapach będą takie obiekty jak góry czy wzniesienia za którymi będzie się można ukryć, a przynajmniej wlecieć w nie utrudniając życie przeciwnikowi?
  • Czy samoloty szturmowe będą mogły wirować w powietrzu jak na defiladzie, a bombowce będą ograniczać się tylko do niewielkich manewrów, co jest spowodowane ich ogromną wagą?
  • Czy będzie można samolot przeciągnąć, wpaść w korkociąg, regulować skład mieszanki czy kąt wychylenia klap? Jak będzie wyglądać start i lądowanie?

GramTV przedstawia:

Skoro formalności mamy za sobą, możecie wreszcie wcisnąć przycisk poniżej i lecieć czytać wywiad. Wiem, że tego chcecie. Też bym chciał, gdybym był na Waszym miejscu.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
11/04/2012 16:42

A ja czekam wciąż na zaproszenie...

Dnia 31.03.2012 o 02:07, bonescraper napisał:

Wolę World of Planes. Lepszy engine, lepsza mechanika, brak smoków i innych bzdur tego typu.

Naprawdę dałeś się nabrać na prima aprilisowy żart? xD

Usunięty
Usunięty
31/03/2012 02:07

Wolę World of Planes. Lepszy engine, lepsza mechanika, brak smoków i innych bzdur tego typu.

Usunięty
Usunięty
19/03/2012 06:49

[m - 007]




Trwa Wczytywanie