- Tym razem zainwestujemy znacznie więcej w Dark Souls II, jeśli chodzi o marketing – powiedział Lee Kirton, dyrektor ds. PR podczas rozmowy z OXM. – W przypadku Dark Souls i jego duchowego poprzednika na PS3, Demon Souls, prowadziliśmy kampanie na niewielką skalę. Tym razem traktujemy grę jako bardzo, bardzo ważny, wysokobudżetowy tytuł.
Kirton dodał, że Dark Souls II będzie adresowane przede wszystkim do fanów pierwszej części, ale jednocześnie ma nadzieję, że przyciągnie nowych odbiorców.
- Nie mówię, że wszyscy grający w Skyrim rzucą się na Dark Souls II, ale byłoby miło, gdyby część z nich spróbowała. To z pewnością inny rodzaj gry.
Chęć przyciągnięcia większej liczby graczy nie oznacza, że poziom trudności w "dwójce" będzie niższy w porównaniu z pierwszą częścią – wręcz przeciwnie, jak zapewnił dyrektor gry, Yui Tanimura. Jak będzie wyglądać rozgrywka, mogliśmy się już przekonać, oglądając 12-minutowe demo, które zostało udostępnione w kwietniu.
Dark Souls II zmierza na PC, PS3 i Xboksa 360 a jego premiera planowana jest na 2014 rok.