Christopher Seavor nie jest szczególnie rozpoznawalny, ale ma na koncie jedną genialną grę - Conker's Bad Fur Day oraz jej remake - Conker: Live and Reloaded. Teraz Chris przymierza się do Wii U.
Christopher Seavor nie jest szczególnie rozpoznawalny, ale ma na koncie jedną genialną grę - Conker's Bad Fur Day oraz jej remake - Conker: Live and Reloaded. Teraz Chris przymierza się do Wii U.
Devkity Wii U to kosztowna sprawa, a wygląda na to, że Gory Detail będzie potrzebować trzech w tym roku:) (swoją drogą, to ściśle tajne)Heh!
Co oznacza, że ekipa zabiera się powoli do pracy nad grą na konsolę Nintendo. A ja zaczynam powoli rozważać zakup Wii U. Tak się bowiem składa, że przygody Conkera to jedna z moich ukochanych gier. A Seavor miał w niej baaaaardzo duży udział.
To on stał na czele produkcji i sprawił, że projekt Rare o kodowej nazwie Dream przeistoczył się w dwie gry - Conker's Bad Fur Day i Banjo-Kazooie. Przy Bad Fur's Day pełnił rolę producenta, głównego projektanta, scenarzysty, pomagał przy prawie każdym aspekcie dewelopingu i podłożył głosy pod niemal wszystkie męskie postacie w grze. W tym w samego, bezbłędnego Conkera. Później już pod skrzydłami Microsoftu powtórzył to wszystko przy remake'u na Xboksa nazwanym Conker: Live & Reloaded. W 2012 został zwolniony z Rare i założył studio Gory Detail. Nowe przedsięwzięcie ma na koncie jedną grę - Parashoot Stan na iOS.
Tajemniczy projekt Seavora na pewno nie ma nic wspólnego z Conkerem, bo prawa do serii zostały u Rare i Microsoftu. Ale i tak warto go wypatrywać. Chris na pewno nie stracił talentu i genialnego poczucia humoru. Przez te lata mógł je jedynie wyostrzyć.
Na koniec zostawiam Was z jednym z najbardziej pamiętnych (i najobrzydliwszych) momentów ciężkiego dnia Conkera. Uwaga na niecenzuralny język!