Ekipie Naughty Dog nie uda się osadzić Uncharted 4: A Thief's End w 60 fps.
Ekipie Naughty Dog nie uda się osadzić Uncharted 4: A Thief's End w 60 fps.
- Chcemy, by nasza gra wyglądała możliwie najlepiej - wtóruje Kurt Margenau, drugi z głównych projektantów. - Aby to osiągnąć, musimy mieć stałe 30 fps - podkreśla. Newman twierdzi, że stałe 30 fps jest lepszym rozwiązaniem niż miejscowe skoki do 60 klatek na sekundę. Zwraca również uwagę na fakt, że produkcja każdego poziomu w Uncharted 4 zajęłaby zdecydowanie więcej czasu, gdyby Naughty Dog chciało osadzić grę w 60 fps.
Przedstawiciele studia informację tę ujawnili po wczorajszej prezentacji rozszerzonego dema Uncharted 4: A Thief's End z targów E3 2015. Film możecie obejrzeć poniżej.