PR Manager Warhorse Studios przekazał kilka ciekawych informacji w czasie wywiadu dla serwisu GameWatcher.
PR Manager Warhorse Studios przekazał kilka ciekawych informacji w czasie wywiadu dla serwisu GameWatcher.
Okazuje się, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, Kingdom Come: Deliverance zostanie wydane jako pełnoprawna, kompletna fabularnie produkcja, a nie w trzech epizodach, jak wcześniej zapowiadał deweloper. Tak przynajmniej twierdzi PR Manager studia Warhorse – Tobias Stolz-Zwilling. Dodatkowo w czasie wywiadu zdradził, że podział na epizody był uwarunkowany jedynie potrzebami kampanii Kickstarterowej. Może to tłumaczyć, dlaczego premiera gry jest regularnie przekładana. Zdaniem Stolz-Zwillinga, gra ukaże się na pewno w 2017 roku, ale nie wiadomo, w jakim okresie to nastąpi.
Poza tym w czasie wywiadu poruszono temat zadań, których wykonanie dostępne będzie jedynie w ograniczonym czasie. Z doniesień pracownika studia wynika, że tego typu aktywności będą bardzo sporadycznie pojawiać się w grze, a do tego już w takcie rozmów z postaciami niezależnymi będzie to odpowiednio zaakcentowane. Stolz-Zwilling wyjaśnił przy tym, że istnieją trzy podstawowe ścieżki realizacji zadań w Kingdom Come: Deliverance. W zależności od podjętych decyzji możemy korzystać z dyplomacji, złodziejstwa lub brutalnej siły.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!