Za cały projekt odpowiada jedna osoba — Zeng Xiancheng.
Za cały projekt odpowiada jedna osoba — Zeng Xiancheng.
W sieci ukazał się drugi materiał z zapowiedzianej w czerwcu gry Bright Memory. Zbudowana na silniku Unreal Engine 4 produkcja powstaje z myślą o komputerach osobistych i goglach wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift, a jej premiera ma nastąpić już w 2018 roku. Warto podkreślić, że cały projekt jest owocem wysiłków jednego dewelopera Zenga Xianchenga. Jego wysiłek został doceniony przez firmę Epic Games, która postanowiła wesprzeć go finansowo w ramach programu Unreal Dev Grants.
Bright Memory przenosi nas do świata, w którym przeplatają się elementy science ficion i fantasy. Nie ujawniono zbyt wielu szczegółów związanych z linią fabularną gry, ale w toku rozgrywki wcielimy się w kobietę o imieniu Shelia, która wyposażona w futurystyczny ekwipunek stawi czoła rozmaitym przeciwnikom. Walka będzie jednym z najważniejszych elementów rozgrywki, a obok nowoczesnych karabinów pojawi się także broń biała i specjalna rękawica, która pozwoli m.in. manipulować przeciwnikami, a poszczególne ciosy połączymy w efektowne kombinacje.