E3 2018: Dlaczego w Sekiro: Shadows Die Twice nie ma trybu sieciowego?

LM
2018/06/17 20:07
4
0

Okazuje się, że za tą decyzją stoją deweloperzy z FromSoftware.

E3 2018: Dlaczego w Sekiro: Shadows Die Twice nie ma trybu sieciowego?

Studio FromSoftware, czyli ekipa odpowiedzialna za serię Dark Souls i jej siostrzane tytuły pokroju Demon's Souls czy Bloodborne'a zaprezentowała podczas E3 2018 swój najnowszy projekt — Sekiro: Shadows Die Twice. Okazało się, że nowa produkcja japońskiego studia będzie mocno odmienna w swoich założeniach od tego, do czego przyzwyczaiły nas gry FromSoftware — tytuł zrezygnuje m.in. z wielu mechanik typowych dla gatunku RPG czy trybu sieciowego.

Wiemy jednak, że pozbycie się niesamowicie popularnej wśród fanów mechaniki było inicjatywą samych deweloperów. W wywiadzie z redakcją serwisu Dualshockers producent gry, Robert Conkey, przyznał, że twórcy chcieli skupić się na jak najlepszym doświadczeniu dla pojedynczego gracza, a projektowanie mechanik pod sieciową zabawę wiąże się z pewnymi restrykcjami — np. na każdym kroku trzeba brać pod uwagę, czy starcia z bossami dla dwóch bohaterów dysponującymi różnym wyposażeniem i umiejętnościami będą w równym stopniu wymagające i angażujące. Dodał przy tym, że dzięki poświęceniu gry rozgrywce dla pojedynczego gracza w Sekiro: Shadows Die Twice pojawi się masa ciekawych mechanik, które zupełnie nie komponowały się z modułem sieciowym. Cóż, o tym, jak dalece będzie nam brakowało trybu sieciowego w najnowszej grze akcji od FromSoftware, przekonamy się po zaplanowanej na 2019 roku premierze tytułu.

GramTV przedstawia:

Sekiro: Shadows Die Twice zmierza na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.

Komentarze
4
Kafar
Gramowicz
18/06/2018 09:30

Ja przez brak coopa odpadam. Uwielbiam tego typu gry na coopa i każdą z ich gier w którą grałem lub podobną gatunkowo w całości przechodziłem ze znajomymi. Świetna zabawa.

graacz89
Gramowicz
18/06/2018 09:14

No i bardzo dobrze, że wyeliminowali tutaj multi! A na co komu multi w takiej jak ta grze, gdzie się liczy tylko singiel... I tak nie korzystałbym z tego jak w większości gier. Multi powinno zostać dla gier stworzonych do tego tj. np Battlefieldy, CoDy, CSy, Frontnite'y, PUBGi itd

zadymek
Gramowicz
17/06/2018 22:04
18 minut temu, Gram.pl napisał:

Wiemy jednak, że pozbycie się niesamowicie popularnej wśród fanów mechaniki

Popularnej, czy obowiązkowej? Anyway, jak FROM czegoś nie potrafi zrobić, niech sobie to odpuszczą. Multi nie potrafią, więc krzyżyk na drogę i takie tam...

19 minut temu, Gram.pl napisał:

Robert Conkey, przyznał, że twórcy chcieli skupić się na jak najlepszym doświadczeniu dla pojedynczego gracza, a projektowanie mechanik pod sieciową zabawę wiąże się z pewnymi restrykcjami — np. na każdym kroku trzeba brać pod uwagę, czy starcia z bossami dla dwóch bohaterów dysponującymi różnym wyposażeniem i umiejętnościami będą w równym stopniu wymagające i angażujące.

Oj, bo im się czarna legenda przeterminuje. Biedactwa /emoticons/wink.png" srcset="/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />




Trwa Wczytywanie