Łupy na Nowo w Diablo 4. Wkrótce rusza sezon, który odmieni Sanktuarium

Patrycja Pietrowska
2024/05/01 11:25
6
0

Blizzard udostępnia szczegółowy opis nadchodzących zmian.

Na początku kwietnia Blizzard ujawnił planowane na 4. sezon rozgrywek zmiany. Gracze testowali przygotowane przez twórców nowości w ramach Publicznego Serwera Testowego i w dużej mierze mieli pozytywne wrażenia. Tymczasem deweloperzy postanowili udostępnić szczegółowy opis 4. sezonu nazwanego Łupy na Nowo i przypomnieć, jak wielkie zmiany czekają Sanktuarium.

Łupy na Nowo w Diablo 4. Wkrótce rusza sezon, który odmieni Sanktuarium

Nowy sezon w Diablo 4 rusza już 14 maja. Łupy na Nowo odmienią grę

Łupy na Nowo to nazwa kolejnego, 4. sezonu rozgrywek w Diablo 4, który ruszy już 14 maja. W związku ze zbliżającym się wydarzeniem Blizzard postanowił przypomnieć w obszernym tekście o wszystkich nowościach, które zmierzają do Sanktuarium. Całkowitej przebudowy doczekało się kilka systemów w grze, a zmiany dotyczą nie tylko Sfery Sezonowej, ale i Sfery Wieczności.

Wśród najważniejszych zmian znajduje się zmniejszenie liczby afiksów na przedmiotach – do 3 na itemach legendarnych i do 2 na rzadkich. Afiksy mają też zwiększać podstawowe statystyki (np. szybkość ruchu czy maksymalne zdrowie) i nie będą już warunkowane innymi wartościami. Zwiększona będzie także ogólna wartość afiksów.

Ze względu na zwiększenie mocy pojedynczych przedmiotów, deweloperzy postanowili zredukować liczbę itemów wypadających po zabiciu przeciwników. Przedmioty mają być za to bardziej cenne, a na ich rzadkość wpływać będzie bezpośrednio ranga świata. Część unikatów ma szansę na pojawienie się już w rangach I i II, natomiast uberunikaty mogą wypaść po zabiciu potworów na 55 poziomie.

Zmian doczeka się także Kodeks Potęgi – aspekty pozyskane z legendarnych itemów będą trafiać właśnie tam (zamiast do ekwipunku) i skorzystamy z nich „w nieskończoność”. Blizzard przypomina również o nowym systemie hartowania u Kowala oraz uproszczonym korzystaniu z klejnotów – usunięto ich surową formę, a także zwiększono wartości odporności na żywioły w diamentach.

GramTV przedstawia:

Piekielny Przypływ doczeka się z kolei trzech poziomów zagrożenia. Każdy z nich będzie wpływać na zwiększenie niebezpieczeństwa. Na trzecim poziomie gracze uzyskają Piekielne Naznaczenie, który wygeneruje mnóstwo oszalałych potworów. Piekielny Przypływ będzie także dostępny na I i II randze świata.

Ponadto do listy bossów dołączy Andariel, a wszyscy bossowie dostępni będą na poziomie 200 jako Udręczone Echa. Pojawi się także nowe wyzwanie w postaci Dołów Rzemieślnika. Pełen opis nowości i rozwiązań, które trafią do Diablo 4, znajduje się w tym miejscu.

Już jutro – 2 maja – odbędzie się również transmisja z twórcami. Zainteresowani obejrzą live’a na Twitchu lub YouTube. Podczas wydarzenia zespół zgłębi temat Łupów na Nowo w Diablo 4, a także omówi wnioski, jakie wyciągnął z testów na Publicznym Serwerze Testowym. Nowy sezon rusza natomiast 14 maja.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
6
tupolew519
Gramowicz
01/05/2024 21:53

Wow

Silverburg
Gramowicz
01/05/2024 15:20
MisticGohan_MODED napisał:

No właśnie nie do końca jest to prawda bo znakomita większość buildów i skilli jest lekko mówiąc g... warta ;/ W rezultacie albo trzymasz jednego max dwóch "meta" buildów albo robisz pod siebie ;p 

To jest oczywiście kolejny duży problem tej części na który blizzard ma wywalone... nie dziwi zatem że ludzie wolą wrócić do III, gdzie mają większą swobodą wyboru swojego stylu gry :P

Dokładnie. I na domiar złęgo to robienie jakiegokolwiek contentu powoduje powoduje, że z tymi buildami masz do czynienia czy chcesz czy nie (np: world boss zdychający w 10 sekund).

ZubenPL
Gramowicz
01/05/2024 15:03
MisticGohan_MODED napisał:

No właśnie nie do końca jest to prawda bo znakomita większość buildów i skilli jest lekko mówiąc g... warta ;/ W rezultacie albo trzymasz jednego max dwóch "meta" buildów albo robisz pod siebie ;p 

To jest oczywiście kolejny duży problem tej części na który blizzard ma wywalone... nie dziwi zatem że ludzie wolą wrócić do III, gdzie mają większą swobodą wyboru swojego stylu gry :P

sc napisał:

Jeśli ktoś sugeruje się super broken buildem z internetu, to tak.

Fajnie jest samemu coś kombinować i dorzucić do tego po czasie HC.

Silverburg napisał:

Pomysły fajne, ale dopóki nie zrobią solidnego endgamu, to nie ma co do tej gry wracać. Gra, gdzie wszystkich najmocniejszych bossów da się zdjąć jednym uderzeniem jest bez sensu.

Akurat większość buildów jest grywalna tylko problem jest taki że system skilli jest na skonstruowany że max 5 buildów na postać da się zrobić. Tak czy siak rozwój umiejętności to kolejna rzecz w tej grze która potrzebuje całkowitego reworka. 




Trwa Wczytywanie