Połączenie z GPGNet zostało utracone

Akashi
2007/03/22 15:36
0
0

Najczęściej problem ten występuje w przypadku gdy zainstalowany jest program antywirusowy NOD32.

Jeżeli posiadasz program NOD32, skorzystaj z poniższego rozwiązania by wyłączyć skanowanie GPG.NET przez IMON:

Najczęściej problem ten występuje w przypadku gdy zainstalowany jest program antywirusowy NOD32.

Jeżeli posiadasz program NOD32, skorzystaj z poniższego rozwiązania by wyłączyć skanowanie GPG.NET przez IMON:

  1. Otwórz program NOD32
  2. Kliknij na „Moduły i filtry” następnie wybierz „IMON”
  3. W oknie „IMON – monitor internetowy” wybierz „Ustawienia” (ustawienia modułu IMON)
  4. W nowym oknie „Ustawienia modułu IMON” przejdź na zakładkę „Zaawansowane”
  5. Następnie w polu „Wyłączenie programów ze skanowania modułu IMON” kliknij na przycisk „Edycja”
  6. Kliknij przycisk „Dodaj”, następnie wskaż miejsce gdzie znajduje się plik o nazwie:
    ”GPG.Multiplayer.Client.exe”
    (domyślnie C:\Program Files\THQ\Gas Powered Games\GPGNet\GPG.Multiplayer.Client.exe)
  7. Jeżeli w oknie „Wyłącz aplikację ze skanowania” pojawi się lokalizacja pliku
    „GPG.Multiplayer.Client.exe” wybierz przycisk „OK” tą samą czynność powtórz w następnym oknie.

GramTV przedstawia:

Poniżej znajduje się graficzne przedstawienie wykonania powyższej instrukcji. Połączenie z GPGNet zostało utracone

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!