Ghost of Tsushima doczeka się darmowego trybu sieciowej kooperacji pod tytułem Legends. Premierę trybu wyznaczono na jesień bieżącego roku, aczkolwiek dokładnej daty jeszcze nie znamy. Wiemy natomiast, że Ghost of Tsushima: Legends przeniesie graczy po raz kolejny na wyspę Cuszima, jednak zapewni zupełnie nową przygodę z nowymi lokacjami, które tworzono inspirując się japońską mitologią — twórcy ostrzegli: fantastycznych, nadnaturalnych elementów na pewno nie zabraknie.
Łącznie otrzymamy trzy rodzaje rozgrywki. Pierwszym będą misje fabularne, które będą wymagały współpracy pomiędzy dwoma graczami. Drugi rodzaj może przypominać tryb Hordy z Gears of War — polega bowiem na przetrwaniu kolejnych fal wrogów. Co ciekawe, pojawią się zupełnie nowi przeciwnicy o nazwie Ori, posiadający nadnaturalne zdolności. Trzecim trybem jest Raid, gdzie gracze przeniosą się do zupełnie nowej krainy, aby zawalczyć z przerażającym monstrum. Do dyspozycji dostaniemy cztery klasy postaci: samuraja, łowcę, ronina oraz skrytobójcę, z czego każda ma otrzymać inny zestaw umiejętności. Więcej szczegółów mamy poznać już niedługo.
AKTUALIZACJA 1.06: Patchdodaje nową funkcję do stroju wędrowca, w grze znanego jako The Traveler’s Attire. Dzięki tej funkcji przy graczu pojawia się świetlik, który ułatwia znajdywanie pobliskich znajdziek i odkrywanie wszelkich sekretów. Użytkownicy są informowani o obecności pobliskich sekretów poprzez specjalne efekty dźwiękowe – można więc śmiało stwierdzić, że patch ułatwia życie tym, którzy wyjątkowo lubią zdobywać osiągnięcia i kończyć gry na sto procent.
Oprócz zmian w samej rozgrywce mamy oczywiście do czynienia z poprawkami błędów technicznych oraz ulepszeniami (dotyczącymi między innymi trybu dla graczy ze słabym wzrokiem, który działa lepiej i lepiej informuje grającego o tym, co się dzieje wokół niego).
GramTV przedstawia:
AKTUALIZACJA 1.05: Twórcy postanowili skupić się na balansie, wprowadzając dwie duże, kontrastujące ze sobą nowości. Pierwszą jest nowy poziom trudności Lethal (Zabójczy), który, jak sama nazwa wskazuje, został przeznaczony przede wszystkim dla tych, którzy szukają prawdziwych wyzwań – poziom zwiększa nie tylko potencjał bojowy broni gracza, ale również tej należącej do przeciwników. Ponadto skraca czas przeznaczony na wykonanie uniku oraz parowanie ciosów.
Balans zachowano poprzez wprowadzenie drugiej nowości, czyli trybu ułatwiającego rozgrywkę poprzez zmniejszenie intensywności pojedynków. Ograniczono między innymi dozwolone dla wrogów kombinacje ciosów, a nawet wydłużono czas potrzebny przeciwnikom na wykrycie głównego bohatera. Do tego wszystkiego doszły jeszcze czysto techniczne zmiany w postaci dodatkowych opcji tekstowych, jak chociażby większej czcionki, a także standardowych poprawek błędów.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!