Red Steel 2 nie będzie monotonne?

Łukasz Odziewa
2009/09/06 19:02
1
0

Red Steel 2 ma nie cierpieć na żadną z chorób, które pogrzebały jego starszą siostrę. Jedną z nich z pewnością była nudna i monotonna rozgrywka. Grę można było przejść wykonując wciąż kilka ruchów na krzyż.

Red Steel 2 nie będzie monotonne?

Dwójka ma nie być już taka prosta. Producenci gry już zapowiedzieli, że nie każda z broni dostępnych w grze będzie dobra do użycia w każdej sytuacji. W pewnych momentach odstrzelenie przeciwnikowi głowy może nie być po prostu najlepszym z możliwych rozwiązań. Jason Vandenberghe, jedna z głównych postaci odpowiedzialnych za tytuł, wypowiedział się także na temat przygotowywanego systemu nagród. Póki co, wiadomo jedynie tyle, że za wykonywanie zróżnicowanych ataków i łączenie różnych rodzajów broni będzie kluczem do sukcesu, przy wykorzystaniu którego możemy liczyć także na różne bonusy.

GramTV przedstawia:

Nie wiadomo jednak na czym dokładnie ma się opierać wspomniany system. Najprawdopodobniej możemy liczyć na jakieś dodatki urozmaicające rozgrywkę, ale może także powstać coś na wzór achievementów, czy trofeów. Niestety, na ostateczne potwierdzenie musimy zaczekać do oficjalnego oświadczenia firmy. Czekamy więc.

Komentarze
1
Gunzzassin
Gramowicz
06/09/2009 20:03

Czekamy, czekamy i liczymy na grę jako faworyta roku 2010 gier na Wii choć wiem, że to niemożliwe bo stanie do walki z nową Zeldą i Marianem w Galaktyce 2 no i 3 grą, która od Famitsu dostała max punktów (japońska wersja) czyli Monster Hunter 3.