Ratchet & Clank: ACiT w 720p i przy 60 FPS-ach wciąż wygląda bosko

Grzegorz Bonter
2009/09/12 13:59

Ekipa studia Insomniac kolejny raz podkręca śrubę jakości grafiki. Ratchet & Clank: A Crack in Time robi wrażenie mimo rozdzielczości "zaledwie" 720p i aż 60 FPS-ach.

Studio Pixar właśnie wypuściło najnowsze screeny z ekranizacji serii gier Ratchet & Clank. Obrazki poniżej:

Ratchet & Clank: ACiT w 720p i przy 60 FPS-ach wciąż wygląda bosko




GramTV przedstawia:



No dobra, to oczywiście nie są zrzuty ekranu z filmu, bo taki nie istnieje - to screeny z najnowszej gry studia Insomniac, Ratchet & Clank: A Crack in Time. Jak widać, nawet w rozdzielczości 720p gra wygląda obłędnie, a na dodatek działa ona przy 60 FPS-ach.

Poza samą grafiką, twórcy R&C:ACiT postanowili poprawić, względem poprzedniej części, także samą rozgrywkę. Jednym z mankamentów Tools of Destruction był zbyt niski, jak dla doświadczonych graczy, poziom trudności. Dlatego też w najnowszej odsłonie serii pojawią się trzy poziomy trudności: Casual, Normal i Hard. Chociaż trzeba przyznać, że chwalenie się czymś takim w 2009 roku trochę dziwi...

Ratchet & Clank: A Crack in Time trafi do amerykańskich sklepów 27 października. Oczywiście tylko na PlayStation 3.

Komentarze
10
Zaitsev
Gramowicz
Autor
12/09/2009 18:48
Dnia 12.09.2009 o 18:19, RosTo napisał:

Małe sprostowanie: podtytuł gry to Crack in Time (nie Crash).

Ekhm - racja... Dzięki za zwrócenie uwagi i przepraszam. Raz napisałem pełen tytuł, a potem go kopiowałem...

Usunięty
Usunięty
12/09/2009 16:47

Po co robić gry w 1080p i tracić masę czasu, pieniędzy i lat życia, jeśli 720p z na prawdę świetnymi teksturami i wszystkimi innymi "podkręcaczami" graficznymi wygląda obłędnie. Poza tym mam wrażenie, że 1080p jest w dalszym ciągu sporym obciążeniem dla programistów. Pisanie gier z taką precyzją i dokładnością musi być bolesne i czasochłonne :/. Oczywiście są chlubne wyjątki.

Usunięty
Usunięty
12/09/2009 16:20

Co jest powodem tego, że większość gier nie obsługuje rozdzielczości Full HD? Lenistwo producentów, czy ograniczenia sprzętu? Może coś innego?




Trwa Wczytywanie