Wygląda na to, że informacje o spadającym zainteresowaniem iPada były nieco przesadzone. W przedsprzedaży tablet Apple radzi sobie bowiem świetnie.
Wygląda na to, że informacje o spadającym zainteresowaniem iPada były nieco przesadzone. W przedsprzedaży tablet Apple radzi sobie bowiem świetnie.
Jak donosi serwis Nowe Technologie portalu Interia.pl, Apple iPad radzi sobie świetnie w przedsprzedaży urządzenia. Analityk rynku, Victor Castrol z Valcent Financial Group twierdzi, że przez pierwsze dwie godziny złożono aż 50 tysięcy zamówień na tablet Apple. W ciągu kilku kolejnych godzin liczba zamówień wzrosła do 90 tysięcy, co daje przybliżony zysk firmy na poziomie 54 milionów dolarów.
Warto pamiętać, że są to jednak tylko przybliżone obliczenia, które nie uwzględniają wszystkich źródeł, w których można zamówić iPada. Dane te nie obejmują chociażby zamówień w firmowych sklepach Apple, gdyż te nie dzielą się swoimi wynikami sprzedaży urządzenia. O tym, ile tak naprawdę iPadów zostanie sprzedanych przekonamy się najwcześniej za kilka tygodni, kiedy tablety będą rozsyłane do klientów.