- Jak byś odróżnił swoją grę od Dragon Age II? - zapytał Evan Lahti z PC Gamera Tomasza Gopa, jednego z projektantów Wiedźmina 2. - To bardzo proste. Bez trudu mogę wymienić kilka rzeczy - odpowiedział członek załogi CD Projekt RED. - Po pierwsze, my nie mamy tradycyjnego świata fantasy - stwierdził.
- Andrzej Sapkowski spędził na jego tworzeniu dużą część swojego życia. To dla nas komfortowa sytuacja. Wszystko jest spójne i działa prawidłowo. Każdy aspekt tego świata jest logiczny - zapewnił. - Po wtóre, nie sądzę, że poszczególne czyny da się zaklasyfikować jako jednoznacznie dobre albo złe. Kiedy w Wiedźminie 2 mam jakąś decyzję do podjęcia, to jest to tak naprawdę kwestia tego, co ja bym w tej sytuacji zrobił. Nic nie jest czarne lub białe i to dla nas najważniejsza rzecz - dodał.Tomasz Gop zapytany przez dziennikarza PC Gamera o różnice w Wiedźminie 2 i Dragon Age II wskazuje na kilka kwestii. Stwierdza również, że polska produkcja jest ładniejsza.