Główne założenia, jeśli chodzi o gameplay, nie zmieniły się jednak w stosunku do pierwszej części ani na jotę. Dla tych, którzy być może w Dungeons nie grali, warto je zatem króciutko przypomnieć. Każda misja daje nam możliwość założenia w lochach swego rodzaju bazy. Centrum tej bazy jest serce lochu, którego trzeba bronić przed odwiedzającymi nasze włości bohaterami. Robić to można osobiście, dzięki strażnikom, albo przy pomocy potworów, których leża możemy rozmieszczać w mrocznych, podziemnych korytarzach. Poza tym lochy należy wyposażać w szereg sprzętów, którymi zajmą się bohaterowie. Magowie z chęcią wpadną do biblioteki, by studiować manuskrypty, poszukiwacze skarbów skorzystają ze skrzyń ze złotem, a wojownicy z przyjemnością oddadzą się walce z potworami.
.
Recenzję znajdziecie, klikając w czerwoną belkę poniżej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!