Polska firma wydawnicza odnotowała wzrost w liczbie sprzedanych gier i filmów w ostatnim kwartale 2011 roku. Są to tym bardziej pomyślne wieści, że na Zachodzie odnotowano w tym czasie spadki.
Polska firma wydawnicza odnotowała wzrost w liczbie sprzedanych gier i filmów w ostatnim kwartale 2011 roku. Są to tym bardziej pomyślne wieści, że na Zachodzie odnotowano w tym czasie spadki.
Znana dotychczas głównie ze swej działalności w sektorze gier spółka coraz mocniej angażuje się w dystrybucję filmów - i to właśnie w tej gałęzi, biorąc pod uwagę pierwsze dziewięć miesięcy minionego roku, odnotowała największy, bo aż 70-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. W przypadku gier wzrost wyniósł znacznie mniej, bo zaledwie 19 proc.
Tymczasem na Zachodzie, jak podsumowało w ubiegłym tygodniu GfK Chart-Track, w 2011 roku odnotowano spadek zainteresowania grami, sprzętem i akcesoriami względem poprzednich 12 miesięcy o 13 proc. W tym czasie brytyjscy konsumenci wydali na zakupy w tym sektorze 2,52 miliarda funtów.