Tematem pierwszego odcinka serii Worlds Collide są zadania poboczne w wydanej w minionym roku produkcji.
Tematem pierwszego odcinka serii Worlds Collide są zadania poboczne w wydanej w minionym roku produkcji.
Jeśli podobnie jak my poza czystą radością z eksplorowania wirtualnych światów lubicie czasem dowiedzieć się nieco więcej o procesie, w którym powstały, to mamy coś, co Was zainteresuje. Sony zaprosiło deweloperów ze studia Santa Monica do współpracy w ramach inicjatywy Blogcast, dzięki czemu będziemy mogli poznać nieznane dotąd historie zza kulis produkcji gry God of War. Pierwszy odcinek serii podcastów Worlds Collide poświęcony jest projektowaniu zadań pobocznych, a zainteresowani mogą przesłuchać go m.in. za pośrednictwem serwisu Soundcloud pod tym linkiem. Nie wskazano, czy pozostałe epizody serii również będą udostępnione za darmo, ale na pewno pojawią się na iTunes, Spotify oraz Muzyka Google Play.
Przy okazji przypominamy, że już kilka miesięcy temu Sony wydało niemal dwugodzinny film dokumentalny poświęcony pracom nad God of War. Warto jednak zaznaczyć, że tematem podcastów będą elementy, których zabrakło na załączonym poniżej materiale.
God of War zadebiutowało w minionym roku wyłącznie na PlayStation 4 i okazało się spektakularnym sukcesem. Nie mieliście okazji zagrać? Przez kilka najbliższych dni możecie zgarnąć tytuł w bardzo przystępnej cenie.
Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!