Pod koniec marca zapowiedziano Quantum Error, czyli pierwszą grę z gatunku horror, opracowywaną z myślą o PlayStation 5. W połowie czerwca deweloperzy odkryli kolejne karty i opublikowali pierwszy zwiastun rozgrywki, który pozwolił nam sprawdzić, jak produkcja studia TeamKill Media prezentuje się w akcji. To jednak nie koniec dobrych informacji. Twórcy poinformowali, że Quantum Error nie będzie mieć problemu z osiągnięciem stałych 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 4k w wersji na konsolę PlayStation 5.
Zapewnienia twórców to pokłosie ostatnich nieoficjalnych informacji, według których PlayStation 5 miało nie radzić sobie z rozdzielczością 4k, a w niektórych przypadkach nadchodzący sprzęt Sony miał mieć problem z osiągnięciem stałych 60 klatek na sekundę w Full HD. Deweloperzy z TeamKill Media ujawnili, że ich produkcja już teraz działa na PlayStation 5 w 75-60 klatkach na sekundę, a wciąż nie została zoptymalizowana.
Twórcy zapewniają, że taki wynik przed procesem optymalizacji daję im pewność, że w dniu premiery każdy posiadacz PlayStation 5 będzie mógł cieszyć się w Quantum Error płynną rozgrywką w rozdzielczości 4k. Studio odpowiedziało również na zarzut jednego z użytkowników Twittera, który określił produkcję TeamKill Media mianem korytarzowej strzelanki. Deweloperzy zapewniają, że ich najnowszy tytuł ma graczom do zaoferowania dużo więcej niż tylko zamknięte lokacje.
Quantum Error zmierza na PlayStation 4 i PlayStation 5. Premierę gry zaplanowana na 2021 roku. Deweloperzy poinformowali, że wersja na konsole nowej generacji będzie wspierać technologię ray-tracingu. Twórcy zapowiadają również, że ich gra w pełni wykorzysta możliwości kontrolera DualSense.
Wczytywanie ramki mediów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!