Pierwsza gra studia The Astronauts ma zostać wydana w 2013 roku i działać na silniku Unreal Engine 3. Na zapowiedź tej produkcji i szczegóły musimy jednak jeszcze trochę poczekać.
Pierwsza gra studia The Astronauts ma zostać wydana w 2013 roku i działać na silniku Unreal Engine 3. Na zapowiedź tej produkcji i szczegóły musimy jednak jeszcze trochę poczekać.
Założycielami The Astronauts są: Adrian Chmielarz, zajmujący się projektowaniem gier, Andrzej Poznański, odpowiedzialny za część artystyczną oraz Michał Kosieradzki, ożywiający postacie i cząstki za pomocą animacji. Na ich koncie znajdują się takie tytuły, jak Painkiller, Bulletstorm oraz Gears of War: Judgment. Czym zajmą się teraz? Adrian Chmielarz zapowiedział, że zamierza tworzyć niezbyt długie i nie przesadnie skomplikowane gry, idealne, by zrelaksować się po ciężkim dniu pracy, kosztujące znacznie mniej niż 60 dolarów.
Gdy Epic Games wykupiło People Can Fly, założyciele studia opuścili je, by zająć się nowymi projektami, jednak nie zamierzali zerwać zupełnie kontaktu z Epic. The Astronauts uzyskało licencję na wykorzystanie w swoich grach silnika Unreal Engine, a jego pierwsza gra, która ma zostać wydana w 2013 roku, będzie działać na Unreal Engine 3.